明日戰記|銅鑼灣設期間限定電影展覽 免費睇古天樂戲服/基因子彈/1:1裝甲模型

文: 王庭芝
2022.08.31

古天樂監製兼主演的港產科幻電影《明日戰記》引起全城關注,已經看了電影的朋友會不會也想親眼看到戲中「基因子彈箱」或者「泰來」用過的武器呢?由即日起至9月18日,銅鑼灣Fashion Walk舉行免費《明日戰記》電影展覽,展出多件拍攝時所用的戲服、道具和場景打卡位,戲迷睇完戲可以來朝聖!

於《明日戰記》電影展覽,大家可以近距離一睹電影道具實物,包括幾位主要角色的戲服、泰來(古天樂飾)26號動力重裝甲配件、基因子彈箱、H8炸彈等,而早前電影開拍前邀請了視覺藝術家利達志繪製的故事板和手繪海報都可以在這裡看到。

此外,展覽必影位還有以6萬多粒Lego、歷時2個月去設計及砌出的樂高1:1比例動力重裝甲,大家亦可以跟三位主角古天樂、劉青雲、姜皓文的巨型海報打卡,現場更有電影迷你海報免費索取。

《明日戰記》電影展覽資訊

日期:即日起至918

時間:中午12時至晚上9

地點:銅鑼灣 Fashion Walk 京士頓街2-4號地庫全層

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

活動資訊

  • 日期2022年8月30日 - 2022年9月18日 中午12時至晚上9時
  • 地址 銅鑼灣 Fashion Walk 京士頓街2-4號地庫全層
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓