MINISO聯乘迪士尼推出草莓熊勞蘇精品!毛絨公仔/單肩包/零錢包/手機包/枱燈/地墊$29.9起帶回家

文: 梁穎心
2022.09.06

《反斗奇兵》的魅力反派勞蘇(LOTSO)出新品!MINISO 與迪士尼合作帶來勞蘇全新聯乘系列,多款精品包括草莓熊毛絨公仔、單肩包、零錢包、手機包、枱燈、陶瓷杯、地墊等,只要$29.9起就可以齊齊走進草莓熊世界!MINISO 勞蘇系列只限指定門店有售,即睇地址!

可愛又迷人的草莓熊勞蘇登陸MINISO!是次聯乘系列共有 31 款,光是毛絨公仔就有3款選擇,粉絲記得給勞蘇大大的擁抱!另外,亦推出印上萌臉的方形化妝包、單肩包、手機包、零錢包、居家地墊等。其他家品包括便攜旅行套裝、修甲收納套裝、草莓熊系列陶瓷杯、草莓檯燈等,$29.9就買到!

精品系列(按此睇詳情) 

家品系列(按此睇詳情)

個人護理系列(按此睇詳情)

MINISO 勞蘇系列只限 9 間門店有售,金鐘廊店、上環無限極店、新蒲崗 Mikiki 店、美孚港鐵店、青衣港鐵店、荃灣荃錦店、馬鞍山廣場店、粉嶺逸峯店及上水彩園店。系列將於 9 月 10 日起公開發售。

來源:MINISO

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓