AppleCare+服務計劃更新!即日起意外損壞可無限次維修!爆mon僅收服務費$228起

文: 梁穎心
2022.09.08

Apple發布會昨晚舉行,除了介紹了三類新產品,即iPhone 14系列、3款Apple Watch、AirPods Pro 2。Apple亦宣布,AppleCare+ 服務計劃由以往每年兩次的維修,升級至現提供不限維修次數的意外損壞保障服務。

大多數 Apple 硬件均隨附一年有限保障及長達 90 日免費技術支援。要延長保障期限,可購買 AppleCare+ 服務計劃。以往一年AppleCare+ 服務計劃只會提供一年兩次的意外損壞保障服務,現在已升級至不限維修次數,不過仍需收取服務費,例如螢幕或機背玻璃損壞為 $228,其他意外損壞則為$788。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

除了iPhone,其他Apple產品包括Mac、iPad、Apple Watch、Apple顯示器、AirPods、Apple TV、及HomePod,一樣可以加購AppleCare+ 服務計劃,費用$119/2年起。

來源:AppleCare+

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓