荃灣好去處|動漫周邊新店設SPY x FAMILY 1:1人形立牌打卡位!售賣咒術迴戰、鬼滅之刃限定福袋

文: 王庭芝
2022.09.26

一眾動漫迷注意!動漫聯動Microworks ACG新分店已經在9月25日正式登陸荃灣廣場,荃灣廣場分店以大熱「SPY x FAMILY 間諜家家酒」作為主題,設有主角們的 1:1 人形立牌打卡位,可以同有讀心超能力的安妮亞、秘密殺手的約兒和間諜黃昏合照,此外,店內發售多款限定福袋,動漫迷千萬不要錯過!

動漫聯動有多套日本大熱動漫的官方授權周邊產品和限定福袋現貨發售,包括《SPY x FAMILY》、《鬼滅之刃》、《排球少年》、《咒術迴戰》、《名偵探柯南》,以及將於下月推出電視動畫、萬眾矚目的《鏈鋸人》等。

門外的主題佈景打卡位會不定時更換,今期率先登場的有大受歡迎的《SPY x FAMILY》!此外,店外亦掛有不少動漫周邊的海報,相信各位動漫迷都會睇到唔捨得走!

動漫聯動分店

 

1.動漫聯動MOKO店

地址:旺角太子道西193號新世紀廣場4樓408 & 417號鋪

電話:5723 1998

 

2.動漫聯動荃灣店

地址:荃灣大壩街4-30號荃灣廣場2樓226-229號舖

電話:9168 6462

 

圖片及資料來源:動漫聯動

即睇最新遊戲情報

最新遊戲情報

活動資訊

  • 地址 荃灣大壩街4-30號荃灣廣場2樓226-229號舖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓