商場好去處|全港10月商場打卡展覽! 多啦A夢未來百貨公司/我係小忌廉40周年展/Sanrio秋日祭典

文: 王庭芝
2022.10.01

今個10月全港各大商場設有多個特色主題裝置和期間限定店,有來自日本的「多啦A夢未來百貨公司」首次進軍海外,而一眾Sanrio角色亦以秋日主題佈置登陸沙田,可以打卡之餘,更可以在期間限定店選購限量精美產品,有興趣的朋友不要錯過喇!(不斷更新)

「多啦A夢未來百貨公司」期間限定店

日本東京台場的「多啦A夢未來百貨公司」首次在海外開地區開設期間限定店,「多啦A夢未來百貨公司」

期間限定店已經正式登陸九龍塘又一城商場,店內發售300款日本地區和未來百貨公司的限定商品,包括家居用品、裝飾擺設、服飾和首飾等,此外,亦設有打卡位給大家拍照,包括入口處有特意為「多啦A夢未來百貨公司」製作而成的1比1等身造型多啦A夢公仔。

海外首間「多啦A夢未來百貨公司」期間限定店登陸香港!1比1多啦A夢公仔/300款日本限定商品

地址:九龍塘達之路80號又一城LG2層中庭

日期:2022年9月30日至2022年10月19日

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

 

 

一田.Sanrio characters <一田秋の味覚 - きのこ遊園地>

一眾Sanrio人氣角色現身沙田新城市廣場舉行秋日祭,場內變成蘑菇遊園地,有5米高蘑菇大屋、鞦韆遊園、Melody蘑菇小店以及布甸狗南瓜車,Sanrio迷可以來打卡之餘,更可以將近100款充滿秋日氣息的限定產品帶回家!

沙田好去處|Sanrio人氣角色登陸新城市廣場!Hello Kitty鞦韆樂園/5米高蘑菇大屋/布甸狗南瓜園

地址:沙田新城市廣場1期 L1 羅馬圓型獻技場

日期:2022年9月27日至10月23日

 

我係小忌廉40週年前夜祭 - 香港音樂祭2022

經典動畫《我係小忌廉》明年將要踏入40週年!為了慶祝這個大日子,朗豪坊特設「我係小忌廉40週年前夜祭 - 香港音樂祭2022」,現場佈置了多個少女心爆棚的打卡位,還有期間限定店售賣多款限量產品,粉絲們不要錯過!

旺角好去處|我係小忌廉40週年朗豪坊設期間限定店+4大打卡位 1:1小忌廉魔法舞台、後台夢幻鏡房

地址:朗豪坊4樓通天廣場

日期: 2022年10月1至31日

 

《龍珠超劇場版:超級英雄》期間限定店

動畫電影《龍珠超劇場版:超級英雄》本月上映,Amaz By Lokianno於銅鑼灣Fashion Walk開設《龍珠超劇場版:超級英雄》期間限定店,發售逾80款電影主題精品,店內設有4大角色打卡場景,此外,銅鑼灣恒隆中心上蓋更有7米高巨型立體笛子魔童,而巨型立體悟飯亦即將登陸旺角家樂坊!

龍珠英雄強勢登陸銅鑼灣旺角街頭!7米高巨型悟飯、笛子魔童/期間限定店/限量電影主題精品

地址:銅鑼灣京士頓街2-4號地庫

日期:2022年9月29日-10月31日

 

「Mr. Men Little Miss x LITTLE WHITE.謝謝你找到了我 Time for a LITTLE hug」畫展

海港城海洋中心現正舉行「Mr. Men Little Miss x LITTLE WHITE.謝謝你找到了我 Time for a LITTLE hug」畫展,由香港畫家Steven Choi(蔡景康)帶來超過20幅有趣又療癒的畫作,當中包括英國家喻戶曉書籍Mr. Men Little Miss一眾角色、Steven原創的角色小白等,喜歡行畫展的朋友不要錯過啦!

尖沙咀好去處|英國經典Mr. Men Little Miss角色登陸海港城!新舊交融作品/真跡畫作/造型曲奇

地址:海港城.美術館(尖沙咀海港城海洋中心二階207號舖)

日期:2022929日至1023

活動資訊

  • 地址 全港

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓