寵物好去處|元朗9千呎狗狗放電空間!戶外大草皮/寵物專用泳池/多個萌寵打卡位/提供預約包場BBQ

文: 王庭芝
2022.11.29

有養狗狗的朋友都知道毛孩需要大量的活動空間,不過市區人多車多,要讓狗狗無顧慮地放電都唔係咁易,元朗逢吉鄉就有一個佔地9,000呎的寵物友善場所「狗奴城寨」,有戶外大草皮可以供狗狗狂奔,又有寵物專用室外游泳池,絕對是帶狗狗的放電好地方!

除了上述設施外,狗奴城寨的場主深明各位主人都會想和毛孩瘋狂合照留念,所以更設置了大量極具香港特色的霓虹燈牌打卡位,配上搞鬼趣怪句子,例如「執屎之手與子偕老」,相信道出不少主人心聲!

►同場加映:【衝出嚟玩】南丫島全新北角碼頭11月啟用!超靚海岸北角咀郊遊路線/彩虹風車橋/全程30分鐘

現場亦有提供狗狗食物,款式選擇繁多,而且都是由狗奴城寨的場主每日新鮮製造,造型顏色鮮豔繽紛之餘同時兼顧健康。

這裡同時提供生日派對和BBQ包場服務,想要和自己的狗狗一起度過快樂時光,各位主人千萬別錯過!不過要注要,狗奴城寨只招待會員,有興趣到訪的朋友可以透過Whatapp了解更多詳情。

【狗奴城寨】

地址 : 元朗逢吉鄉

查詢電話 :9548 9889 (whatapp)

 

圖片及資料來源:IG@狗奴城寨

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓