觀塘超抵食$16三餸飯歎「家常菜」!性價比極高 平價小食$6白粥、$7炒麵/腸粉

文: 劉紀彤
2022.11.20

疫情下兩餸飯開到成行成市,三十幾蚊食到大大盒飯,仲有多款不同菜式選擇,價錢實惠成為不少學生及打工仔恩物!最近一間位於觀塘的三餸飯外賣店掀起熱議,原來這間由一位婆婆經營的三餸飯外賣店只需$19就買到一個三餸飯盒,學生更只需要$16就買到,超抵食!

兩餸飯在香港愈開愈多,性價比高因而深受學生、打工仔喜愛!不過原來二十幾、三十蚊一個飯飯盒都未算最平,最近一間位於觀塘的三餸飯外賣店成市民熱話,三餸飯外賣店由一名婆婆經營,只需$19就可以買到外賣三餸飯盒,而中學生更低至$16,菜式方面就有蕃茄蛋、排骨、豬手等等,比較似家常菜,超抵食!

►同場加映:【衝出嚟玩】昂坪好去處|彌勒山輕鬆郊遊路線睇芒草 全新觀景台飽覽無敵靚景!

有指這間觀塘三餸飯開業已久,主要做學生、街坊及的士司機生意,店內環境雖然一般,但勝在價錢便宜,而份量和味道亦唔錯,性價比十分高!除了三餸飯,店舖還有粥類或炒粉麵供應,每碗粥只需$10,炒米粉、炒麵及腸粉每碟$7,白粥每碗只需$6!唔少街坊大讚婆婆三餸飯是「良心店」!

安發小食店

地址:觀塘瑞寧街18B號地舖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓