BLACKPINK香港站門票全港瘋搶 黃牛炒高逾12倍!一張飛開價近四萬

文: 唐卓寧
2022.11.23

韓國人氣女團BLACKPINK早前公佈,世界巡迴《BLACKPINK WORLD TOUR [BORN PINK]》香港站將於明年1月13至15日舉行,BLINK MEMBERSHIP今天(21日)可以優先訂票。不少粉絲表示一票難求,而網上黃牛已炒至最高每張HK$37,949,十分驚人。

韓國女團BLACKPINK正在進行世界巡迴演唱會《BORN PINK》,而香港站將於明年1月13至15日舉行,BLINK MEMBERSHIP今天(21日)可以優先訂票,早前已登記的BLINK MEMBERSHIP更可提早一小時購票,不過由於人氣高企,仍有不少粉絲表示尚未能買到。

而網上已看到不少買到的人火速轉售,原本票價分6級,最平HK$799,最貴價位也只是HK$2,999,但黃牛已炒高幾倍,網站顯示,有些已交易成功。上萬元一張的亦很常見,甚至最高有人開價每張HK$37,949,相當驚人。

另外,警方最新於1123日表示,一周內接獲25宗演唱會門票相關的網購騙案,當中包括有市民在社交平台購買BLACKPINKBORN PINK》世界巡迴演唱會優先預訂門票賣家失聯,損失$1.7萬,以下為方公布的詐騙專頁,買飛的市要留意!

詐騙專頁

Ai Travel

Babejunior-HK

Easy Market 易購

HK discount store

Morning Star Travel

Passion Foods - Gourmet & Premium Food

天和鮮物-Tm

家居百貨

港樂淘&Excellent Choice

 

來源:viagogoBLACKPINKHKET

►同場加映:【衝出嚟玩】昂坪好去處!彌勒山輕鬆郊遊路線睇芒草 全新觀景台飽覽無敵靚景!

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓