旺角美食 | 旺角超抵$68平民素食自助餐開業!逾40款小炒/炸物/必試素食煲仔飯

文: 文睿嵐
2022.11.25

在香港外出吃飯時,有時都想吃得健康一點嗎?在旺角便有一間新開業的素菜館用素食自助餐做主打,下午茶只需$68,便可以吃到十多款素菜,沙律、水果、主菜、飲品都應有盡有!

這間位於旺角的素菜館「心裏有素」於今年5月開業,老闆韓先生本來因為宗教信仰希望能推動素食文化,加上認為此店位置空間較大,便萌生素食自助餐的念頭。他認為坊間普遍的素食餐廳較多是傳統「齋菜館」,有不少都以彷肉作菜,而「心裏有素」則不做彷肉,以健康為主,做到「齋口齋心」。 

他們亦堅持以健康素食為主,無論食材、調味都希望做到最健康;老闆非常親力親為,就連水果都是自己親自到果欄挑選,例如晚上的沙律吧可以吃到的澳洲牛油果都是任食!為了令客人有更多選擇,他們總共設計了差不多40款素菜,於全日不同時段輪流供應;老闆又推介數款招牌菜,分別是乾燒伊麵他們特別加了黑松露醬,笑稱這是「乾燒伊麵天花板」;蕃茄炒蛋特別加了千島醬,令口感更豐富;澳洲黑蜜糖浸蕃茄,上面加了桂花,使蕃茄味道更清香。

除了自助餐,他們亦有做外賣,其中素食煲仔飯亦是非常受歡迎,黑松露野菌煲仔飯及椒醬菜脯豆腐粒飯亦是來到必吃的食物,於晚市自助餐亦有供應。

老闆盼能透過素食自助餐令更多人認識素食,亦希望借助這個平台亦能做更多功德,開業僅半年他們已經派了差不多5000個愛心飯盒!老闆寄望,不需要「賺大錢」,只希望能用合理價錢,提供最優質的食物。

活動資訊

  • 地址 旺角廣華街38號
  • 電話6692 2633
  • 人均消費$51 - $100
  • 營業時間星期一至日 11:45 - 21:15

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓