Stanley@MIRROR再做老闆銅鑼灣開健身室 大騷結實麒麟臂做生招牌

文: 李紫彤
2022.12.10

繼多位MIRROR成員陸續榮升老闆後,邱士縉(Stanley)近日宣布自己再次成為老闆, 他先前於荃灣開設「PRODANCE」舞蹈學校分校,最近又與朋友合資於銅鑼灣開設「TEAM’S」 健身室,希望為各位塑造理想健康運動生活!健身室更會設有多個訓練項目,包括小組訓練及功能訓練等,實行一站式的健身服務!

Stanley近日於Instagram宣布自己成為老闆,實現了人生其中一個計劃項目, 他與友人合辦的心血結晶亦於上周在銅鑼灣開幕,引來大批粉絲到場慶賀!Stanley分享「TEAM’S 健身室的理念是「運動唔應該一個人做,係應該一班人一齊做! You are the architect of yourself!」,鼓勵大家以不同的形式去追尋健康生活!為了實踐理念,他的健身室設有多個健身項目,其中包括11專業健身訓練、小組訓練、功能訓練及運動表現評估等,適合想強健體魄的你!

StanleyInstagram上分享自己的想法指做運動是一件很實在,很公平的事,他認為「你努力付出咗幾多,就會得到幾多回報! 當中不存在僥倖,係真真正正的一分耕耘,一分收穫」,更表示自己深深受到此概念的影響,令他在工作時亦隨提醒自己要不斷努力!

/資料來源:IG@stanleyscIG@teams_fitness.performance、HKET

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓