糧尾恩物|九龍灣$25燒味飯足料到滿瀉!網民力推!裝滿11件燒肉叉燒

文: 梁穎心
2022.12.21

打工仔糧尾都啖好食?有網民在Facebook群組「香港茶餐廳及美食關注組」發文,介紹自己在牛頭角及灣仔一帶,歎了超抵食又足料的雙拼燒味飯和下午茶,分別只要$25就食到!燒味飯認真大份,足足有6件燒肉和5片叉燒!即睇餐廳情報喇!

近日有網民在Facebook發文分享自己的糧尾之選,位於牛頭角區淘大花園附近的鴻運燒臘,雙拼燒味飯只要$25,再加$7配紅腸,夠晒豐富。從圖片可見,燒味份量足,有6件燒肉和5片叉燒,白飯滿滿一盒,飯量細的朋友隨時可以當兩餐。

不少網民都對這盒燒味飯感興趣,直言「好吸引」、「好抵食喎 返屋企整碟 油菜兩人份量啱啱好」、「可以食幾餐」。

預算有限,又想3點3鬆一鬆?網民亦有分享灣仔茶餐廳的抵食推介。座落灣仔的良友快餐下午茶一樣大件夾抵食,蛋牛治配薯條或番茄煙肉治配腸仔豬排一律$25!食油炸食物十分過癮,三文治又醫肚一流,值得一試。網友補充,茶記的早餐同樣抵食,打工仔糧尾都可以有啖好食喇!

來源:Facebook

►同場加映:【衝出嚟玩】將藍隧道及將軍澳跨灣大橋12月開通!來回簡易2小時單車路線/觀景台打卡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓