新年 2023|全新得意兔仔造型加菲貓降臨沙田!加菲新春市集首賣多款限定精品+3大開心賀年打卡位

文: 李紫彤
2023.01.05

新一年,當然要購入新的物品安置於家中,添添新氣象!今個農曆新年,加菲貓將會以全新兔仔造型登陸沙田新城市廣場,並舉辦「GARFIELD 新春市集」,市集內將售賣多款限量精品,更特設3大賀年打卡位,各位加菲貓粉絲不要錯過啦!

沙田新城市廣場宣布將於14日至25日期間舉辦「GARFIELD 新春市集」,市集將會售賣多款全新限定精品,其中包括加菲新春系列的利是封及揮春、加菲賀年食品、陶瓷碟、達摩抱枕、吸水軟地墊及得意公仔等,保證絕不空手回家!

 

此外,到時加菲貓除了會帶上好友阿的首次以兔年得意造型亮相外,各位更可以於大會特別打造的3大賀年打卡位,與打扮成福兔跟各位拜年的加菲和阿的合照!

 

GARFIELD 新春市集」

日期:202314日至25

地點:沙田新城市廣場

 

/資料來源:沙田新城市廣場

活動資訊

「GARFIELD 新春市集」於14日至25日期間舉辦

「GARFIELD 新春市集」的焦點是當中會售賣多款全新加菲限定精品及設有3大賀年打卡位

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓