壽司郎Sushiro尖沙咀分店夏季開幕!再度推出期間限定$12大吞拿魚腩

文: 李紫彤
2023.02.06

壽司郎Sushiro又又又開分店啦!今次,新分店位於尖沙咀加連威老道,為人流頗多的位置,預料將於今年夏季開幕,開幕期間更會推出期間限定食品,相信到時定能吸引不少人光顧!

壽司郎Sushiro尖沙咀分店預料將於今年夏季開幕,是次選址為加連威老道的愛賓商業大廈,相信到時候必定會大排長龍!新開幕期間,壽司郎Sushiro更會推出限定商品 -- $12 大吞拿魚腩,以慶祝新店開張!

另外,由明(7日)起壽司郎Sushiro全線分店將於開售期間限定商品 -- $12 淺炸天然黑鮪大吞拿魚腩,但新蒲崗Mikiki店除外,喜愛壽司的你不妨去試試啦!

 

壽司郎Sushiro 尖沙咀分店

地址:九龍尖沙咀加連威老道2-6號 愛賓商業大廈地下

預料開幕日期:今年夏季

 

圖/資料來源:壽司郎Sushiro

活動資訊

壽司郎Sushiro 尖沙咀分店的地址是九龍尖沙咀加連威老道2-6號 愛賓商業大廈地下

壽司郎Sushiro 尖沙咀分店的開幕日期為今年下半年

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓