杉玉沙田|壽司郎姊妹店杉玉居酒屋本周沙田隆重開幕!期間限定推出$36大吞拿魚腩三貫(新店地址、開張時間一覽)

文: 李紫彤
2023.03.13

沙田新店2023|壽司郎姊妹店杉玉居酒屋終於要開幕了!繼杉玉於灣仔開了全球海外第一間分店後,他們近日宣布沙田分店即將於今個星期開幕。為了與各位慶祝新店開幕,杉玉更會限定推出$36大吞拿魚腩三貫,讓大家細味品嘗新鮮魚肉的滋味,大家千萬不要錯過啦!往下即睇新店地址及開幕時間!

杉玉居酒屋沙田店將於3月17日(星期五)隆重開幕,各位喜歡日本酒、日本料理的話,都能夠於杉玉品嘗到正宗的日本美食及美酒,絕對是與三五知己相聚的好地方!

杉玉更會於新店開張期間,推出限定商品$36大吞拿魚腩三貫,讓大家嘗到肉質幼嫩肥美及充滿油脂甘香的滋味;但每人只限一份,亦只可以於沙田分店堂食,限定商品數量有限,售完即止,大家要留意啦!

►同場加映:【著數慳家王】社企承接紅磡老店「新祥益餅店」 推動長者就業!最平芝士酥/肉鬆酥$3

沙田新店2023|杉玉居酒屋

開幕日期:2023年3月17日(五)

地址:新界沙田橫壆街2-16號沙田中心3樓32A及69A號舖

營業時間:15:00-23:00(最後下單時間:22:30)

用餐時間:不多於100分鐘

*營業時間有可能會有所調整,一切以當天實際情況為準

*試業期間暫不提供午餐餐單及外賣

 

圖/資料來源:FB@Sugidama HK 香港杉玉

活動資訊

杉玉居酒屋於3月17日(星期五)開幕

杉玉居酒屋新開張期間會推出限定商品$36大吞拿魚腩三貫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓