香港迪士尼樂園|迪士尼樂園米奇花圃更改頭像 被人氣角色Duffy取代 網友反應兩極!

文: 辛曦桐
2023.03.23

香港迪士尼樂園小鎮大街火車站前經典的米奇頭像花圃,一直是樂園的標誌性裝飾。然而近日,就有網友發現樂園小鎮大街火車站前米奇頭像花圃,竟突然被換成以花卉砌成的樂園人氣角色Duffy頭像,引發網友討論,更有網友得知消息後大喊:還我米奇!

近日Facebook迪士尼樂園粉絲專頁「Disney Magical Kingdom Blog」發文提到,為配合將於2023年4月1日正式開始的「Duffy與好友同萌遊」樂園全新主題活動,香港迪士尼樂園度假區在3月21日將小鎮大街火車站前的 Duffy 頭像以花卉砌成 Duffy 頭像。

►同場加映:【香港周圍遊】新蒲崗全新6千呎室內釣蝦場推薦!任釣新鮮爆膏大頭蝦+免費即煮即食+專人指導釣蝦技巧


對此專頁亦有發表意見提到,根據迪士尼創辦人華特迪士尼先生(Walt Disney)在50年代設計迪士尼樂園時的理念及意願,「米奇花圃」所代表的意義突顯米奇迪士尼王國的重要地位。而歷年適逢「國際婦女節」,加洲迪士尼樂園以及巴黎迪士尼樂園等亦都只有將「米奇花圃」變成華特迪士尼先生另一位在同期創作的女性角色 「米妮」,雖然打破傳統,但亦沒有脫離老鼠元老角色的設定,認為「米奇花圃」並非可以隨意取代。

另外,亦有不少網友贊同專頁觀點,稱: 「『It was all started by a mouse』樂園主人mickey去左邊? 還我米奇!」、「我唔係鍾意米奇 但都唔認為要改做Duffy」、「我雖然係Duffy既fans, 但米奇係迪士尼樂園最具代表性既角色,係不能取替的。」,更有網友建議可在小鎮大街造一個立體Duffy花雕像以迎合 4 月 Duffy 主題,但無需把具有象徵意義的傳統米奇花圃改走。

但同時亦有網友對全新Duffy 頭像花圃持樂觀態度,表示「短期轉下我覺得幾好,keep住新鮮感」、 「靚好多」、 「如果係期間限定又未必係壞事」

圖片及資料來源:香港迪士尼樂園、Disney Magical Kingdom Blog 授權轉載

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓