《季前賽》姜濤/YoYo上演超甜蜜同居生活!引發網民湧至IKEA入手$15.9同款水杯?

文: 劉紀彤
2022.11.09

由姜濤、邱士縉Stanley、呂爵安Edan主演的ViuTV劇集《季前賽》最近一集就播出姜濤與Yoyo葛綽瑤飾演的阿孝及河馬在IKEA上演同居生活,眼見阿孝買一隻專屬水杯給河馬,令一眾姜糖十分羨慕,不過唔少網民就將重點放在劇中水杯、床單款式,想入手姜濤同款齊齊用情侶杯!

由多位mirror成員主演的《季前賽》來到尾聲,新一集由葛綽瑤Yoyo飾演的角色河馬就和姜濤飾演的角色高家孝上演同居生活,更於劇中加入泰劇元素,喺IKEA大講泰文,更幫姜濤打呔,甜蜜又搞笑。之後阿孝更決定買隻專屬杯給河馬。

同居生活的甜蜜劇情引起網民討論,不過亦有唔少網民將重點放在同款水杯身上,而IKEA亦隨即於Facebook發文介紹孝孝跟河馬使用的同款枕頭袋及阿孝想買給河馬的同款杯。同款分別是 BRUNKRISSLA被套連2個枕袋(售價$269.9)和 FÄRGKLAR杯(售價$15.9)。帖文一出引來大批網民留言,唔少姜糖更於帖文下留言指要衝去入手同款家品系列,唔知會唔會掀起一陣「搶購潮」呢?

►同場加映:【衝出嚟玩】鰂魚涌室內忍者極限障礙場好去處!挑戰重重關卡/大玩泰山飛索+搖搖鞦韆

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓