通渠水傷喉!塞渠點算好? 教你用「通渠神器」4 步驟輕鬆通渠

文: U Magazine
2022.11.14

家中水渠難免出現淤塞,不少人第一時間會選用通渠水,但通渠水帶有腐蝕性容易弄穿喉管,就教大家用一件「通渠神器」取代通渠水,輕鬆 4 個步驟就可以快靚正通渠!

這件「通渠神器」名為「通渠藤」,以物理性方法弄走渠內淤塞物,達到通渠效果,相對於通渠水溫和,不容易傷到喉管,裝修佬表示使用方法簡單,即使新手都可以輕鬆學會。

通渠藤,呈圓形餅狀並設有手把,前方彈弓可伸到喉管深處,收回時就會以彈弓將淤塞物同時拉出,在一般五金舖都買得到。

通渠 4 步驟

Step 1 
將通渠藤對準渠口,以順時針方向轉動攪輪,伸出通渠藤。

Step 2
持續轉動,直至攪出渠內的淤塞物。

Step 3
逆時針方向攪動輪盤,就可以輕鬆收回剛才伸出來的通渠藤,完成通渠動作。

Step 4
最後倒水入渠,測試一下通渠後是否去水順暢。

兩大使用注意事項

1.用後抺乾淨
使用通渠藤後,最好抺乾淨,避免通渠藤堆積污穢物,導致家居環境不衛生。建議每次收回通渠藤時以毛巾包裹,邊收邊抺乾淨,這個步驟可找家人幫忙協助。

2.安全使用電鑽輔助
想更快捷及有效率的話,可以將通渠藤接駁電鑽代替人手轉動,但需要注意安全,小心控制電鑽。

同場加映:梳打粉、白醋通水管
梳打粉、白醋向來是是家居清潔好幫手,只要混合 1:1 比例的梳打粉及醋並倒入廚房水槽,幾分鐘後再倒入大量溫水,便能夠分解淤塞物及去掉水管異味。

通渠水有極強腐蝕性,容易令喉管變軟,甚至滲漏,一般水喉師傅都不建議使用。

text/zuki
pic/裝修佬、經濟日報圖片庫

============

同場加映:

【蝸居睇樓團】龍師傅話你知!想生BB有乜留意?!寵物骨灰忌擺房 + 廁廚對沖有腸胃問題 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓