開心無敵獎門人|林敏驄耳邊巨響突襲曾志偉搞到玩出火 獎門人被整蠱後即場黑面停機暫停拍攝

文: 羅志宏
2022.11.14

TVB節目《開心無敵獎門人》最新一集再度邀來林敏驄領軍《下流上車族》的演員作客,向來貪玩的林敏驄就向「獎門人」曾志偉大整蠱,以鳴笛聲突襲曾志偉耳邊,殺他一個措手不及,豈料卻玩出火,曾志偉頓時揞耳,並一度黑面停機。

錄影節目途中,林敏驄突然偷襲曾志偉,找來鳴笛器大整蠱,在曾志偉耳邊大力響咹。險被震傷耳膜的曾志偉頓時收起笑容,一度暫停拍攝,又揞著耳走到旁邊休息,臉露難色。見到曾志偉黑面後,林敏驄亦知道玩出火,隨即也上前向曾志偉「耍冧」,更將頭倚靠在曾志偉的肩膊上,最後也難逃大懲罰,受「忌廉」攻擊。

►同場加映:【衝出嚟玩】LuLu豬化身快餐店實習生登陸北角滾軸溜冰場!聯乘潮玩品牌+CASETiFY推出多款限定週邊

 

圖及來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓