破解香港迪士尼泰山樹屋長期關閉之謎! 知情人士道出2大真相 網民笑:泰山唔識戴口罩返唔到香港

文: 李紫彤
2022.11.14

相信不少迪士尼迷都知道香港迪士尼樂園裏設有泰山樹屋的遊樂設施,但迪士尼卻長期關閉該設施,令一眾泰山迷只可遠觀而不可遊玩,惹來不少人的不解及疑惑!有網民近日於Facebook專頁發帖指這個泰山樹屋為全球獨有的主題,只不過長期關閉。這帖文隨即引起不少熱議,更似乎發現出事情背後的真相!

近日,迪士尼粉絲This is Mr. B」的Facebook專頁發帖概嘆指「香港迪士尼樂園泰山樹屋成為全球獨有嘅主題,只不過長期關閉」,原本美國加州迪士尼都設有泰山樹屋,但不久前迪士尼決定將其改造成泰山樹屋的前身「探險世界樹屋(Adventureland Treehouse)」,因此香港迪士尼的泰山樹屋便成為全球獨有的名物。帖文一出,立刻引起不少網民的回應,真相更隨之浮上水面!

►同場加映:【衝出嚟玩】LuLu豬化身快餐店實習生登陸北角滾軸溜冰場!聯乘潮玩品牌+CASETiFY推出多款限定週邊

有不少網民指非常好奇迪士尼關閉泰山樹屋的原因,表示「我真係從未入過去」,亦有網民指出其實迪士尼於213月曾「曇花一現」重新開放過,但時間相當短暫,不久便再度關閉了。有不少網民為此感到非常可惜,更大讚樹屋指「泰山樹屋好行喎,又少人排隊,空氣又好」、「最鐘意嘅迪士尼景點」,又指「勁想再去但一直唔開」,令一眾遊客感到失望。

但有認識曾為迪士尼工作人員的網民親自解畫指「樹屋結構上危險,樹屋物品給遊客損毀嚴重,維護費用昂貴,人流好易擠迫及難以疏導,所以基本上都好難會重開」,亦有網民疑樹屋的關閉是因為木筏牌照加價,,所以為了節省開支,迪士尼正考慮緊填河讓賓客直接走上樹屋。在不確認真相的情況下,不少網民笑言「泰山唔識用電話,無(冇)人幫佢嘟安心出行」、「係咪因為未打針番唔到嚟」。

 

/資料來源:香港迪士尼樂園、FB@This is Mr. B

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓