將軍澳20年樓變二人世界型格家居 月球燈夠 moody 玻璃廚房增採光空間感

文: U Magazine
2022.11.21

好多人都鍾意將屋企變成白色同木色為主嘅設計,但亦有人偏愛比較深色嘅型格路線,好似今次呢個位於將軍澳嘅單位,就係以灰色同深木色為主色,究竟型格得嚟又舒服嘅感覺,係要點樣營造嘅呢?而呢個單位已經有約 20 年樓齡,原則都有大問題,例如廚房細、走廊牆身凹凸不平有角位等,睇吓設計師點樣出手改造啦﹗

今次單位實用面積 531 呎,整個家居設計主題叫「暖灰木宅」,意思是運用了不同暖色系的灰色以及不同的木色貫穿整個空間,造型格感覺。另外,針對原則問題,集中在廚房與睡房走廊兩個地方作重新規劃。

 

舊則的廚房且牆身到頂,外面的光線完全不能透進來,令廚房顯得昏暗。於是把牆身拆掉往外重建,與客廳間的牆身變為玻璃將外面光線透進來,令廚房感覺光猛闊落。

原有廚房四四方方,但其實只有個 600mm 的鋅盆,加上牆身令空間比較窄,要放電器是不夠用的。

廚房空間擴大後就可以放一個正常大小的鋅盆。應用了黑色的鋼架、玻璃門及吊架可以令廚房整體更有質感。

廚房用了不同深淺度的灰色石紋磚以及深灰色的枱面石貫徹全屋主題。抽油煙機也沒有用廚櫃去掩飾,反而外露出來,令廚房觀感更型格。

男戶主的積木模型放在廚房與飯廳上面的金屬吊架,一踏入客廳就可以看到。吊架下的的收納櫃,就是女戶主放旅行喼的位置。

客飯廳用色方面,也是不同的灰色與木色組合。

客廳的燈具採用了路軌燈,比起盒仔燈使用上更有靈活性,可以調節角度亦可因應所需的光暗度增減燈的數目。

原則另一大問題就是主人房對出走廊牆身凹凹凸凸,所以房門拆掉重新再建成暗門,這樣就可以省略門的線條,加上月球走廊燈就可以有 Moody 的感覺。

原來走廊牆身凹凹凸凸。

將浴室原有的浴缸改成企缸。

浴室騰出來的空間在走廊增加一個儲物位置。

主人房設置了 L 型衣櫃及地台方便屋主收納衣物及雜物。

窗台位亦加了座墊可以讓屋主坐在這裏看書

書房入面工作枱方便男主人閒暇噴模型之用,上方的玻璃展示櫃除了方便戶主擺設心愛的模型外,亦可以利用玻璃的反射令空間視覺上變得更寬敞。

【INFO】

設計團隊:Deco Farmer Studio  

www.decofarmerstudio.com/

 

裝修支出費

預備及雜項工程 $50,000

電力工程 $93,000

水喉工程 $24,000

油漆工程 $43,000

泥水工程 $80,000

木器及傢私工程 $220,000

冷氣及通風工程 $7,000

鋁質及玻璃工程 $43,000

 

總數: $560,000

============

同場加映:

【蝸居睇樓團】大角咀粉紅日系新婚愛巢 房中房和紙趟門夠慳位、中島開放式廚房

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓