西隧收費亭員工疑「呃錢」收$100當$50?網民:做1年買得起貝沙灣

文: 唐卓寧
2022.11.22

近日,有電單車騎手上載一條頭盔Cam的影片,指自己在西區海底隧道收費亭被「屈咗50蚊」,影片中,事主以100元支付25元的隧道費,收銀員卻只找回25元,並一再堅稱找續沒有錯。事件被分享至各社交平台,不少網民紛紛為事主抱打不平,又認為該收銀員的行為極似慣犯。

東張西望早前報導,一名電單車騎手的頭盔Cam影片被轉載至各社交平台。影片指事主在西區海底隧道收費亭被收銀員「屈咗50蚊」,片中可見,事主當日從以褲袋拿出100元以支付25元的隧道費,收銀員理應找續75元,但卻只找回25元,事主發覺異樣,隨即表示自己應是「俾咗一百喎」,惟收銀員堅稱是50元,最後收銀員聲稱翻查閉路電視看到是50元,事主惟有作罷離去。

大量網民在各貼文留言區討論,不少人為事主打抱不平:「最後有冇追返?錢事少,呢啲事唔可以縱容」、「呢啲衰人真係要受到懲罰」、「由佢承認cctv睇咗都係50,已經構成詐騙,我都認同要報警處理」。亦有不少人認為該收銀員的行為古怪極似慣犯:「個收銀有古怪」、「睇阿姐動作似慣犯」、「呢個收銀好有問題,睇小動作已經知道,肯定係慣犯」,更笑言:「做一年可以買貝沙灣」。

來源:TVB東張西望、FB@香港鐵騎館、FB@車cam L(香港群組)

►同場加映:【衝出嚟玩】昂坪好去處!彌勒山輕鬆郊遊路線睇芒草 全新觀景台飽覽無敵靚景!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓