ERROR演唱會主題被指抄襲本地獨立組合 The Low Mays炮轟:無問過直接用我哋條橋

文: 王庭芝
2022.11.22

男團ERROR昨日正式宣布12月舉行《明星生活ERROR Live Show 2022》,演唱會以「明星生活」為主題,但昨晚海報一出即被香港獨立rap組合米奇老味神奇屋(The Low Mays)發文炮轟,指ERROR演唱會主題抄襲其專輯《人生贏家2:明星生活》的概念。

The Low Mays去年6月已經推出單曲《明星生活》,MV惡搞F4《流星雨》,而歌曲收錄在The Low Mays去年7月推出的專輯《人生贏家2:明星生活》中,海報呈現舞台後台情景。

昨日ERROR宣布開騷消息,剛好演唱會以「明星生活」為主題,The Low Mays昨晚在社交平台出post表示:「真係無橋到要抄咩」並tagERROR及其經理人公司MakerVilleThe Low Maysym上載短片,片中亦表示「大佬抄我哋功課都唔好抄成咁,ERROR完全無問過我哋就直接用咗我哋條橋,下次抄功課記得改咗先交」

有不少網民都在ERROR社交平台的演唱會帖文留言,炮轟ERROR抄襲,有網民更指本來以為演唱會是邀請了The Low Mays合作,但原來只是同名。ERRORMakerVille目前未有進一步回應抄襲指控。

來源:IG@TheLowMays

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓