Casio 新出「斜面」計數機 向右傾斜3度!左撇子唔啱用?

文: U Magazine
2023.03.22

平時用開的計數機鍵盤都是平面設計,Casio 近日推出兩款符合人體工學新設計,計數機鍵盤向右傾斜 3 度,聲稱打字會更輕鬆自然,唔知經常用計數機人士有冇興趣實試一下呢?不過設計專為右手慣用者而設,左撇子就唔啱用喇!

兩部新機 JE-12E 及 DE-12E 是品牌與日本國立研究開發法人產業技術總合研究所的合作成果,透過分析手部和手指操作計算機的動作、姿勢、按鍵方向和肌肉活動等多方面數據,啓發出與傳統不同的操作面/鍵盤的傾斜設計。

研究發現用家使用計算機時,手部會自然向外傾斜,並垂直向下按鍵。因此,品牌推出操作面傾斜 3° 的全新人體工學計算機,以階梯方式排列按鍵,使手指按下按鍵時可保持自然垂直狀態,減輕手部負擔。

測試結果顯示 83% 用家認同「用人體工學計算機比傳統計算機更容易打字」,操作時可保持自然姿勢,反映獨特創新的操作面/鍵盤設計更適合右手慣用者。

兩部新機各備有黑、白兩色,底部外殼的凹凸波紋觸感飾面則提升手感,加上按鍵由不同顏色塑膠材料組合而成,不易褪色。兩機分別在於 JE-12E 比 DE-12E 更纖巧,只重約 210 克。

DE-12E / $499

JE -12E / $399

text/zuki

========
同場加映:
【家居達人】10個快速乾衣貼士 提高抽濕機效能、晾衫小妙招


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓