大學生收13K日日睇片等收工呻悶!網民教路1招令廢工變荀工兼賺多2萬

文: 唐卓寧
2022.11.25

每年都有新一批應屆畢業生踏入社會,但成為「職場新鮮人」,總有許多不適應與迷茫。最近就有一名大學畢業生在討論區發文稱自己「返緊13k廢工」,不過因為薪酬太低,而工作量又太少,令他有消耗人生的感覺,於是發文訴苦。

最近就有一名大學畢業生在香港討論區以「返hea工返到懷疑人生」為題發文,文中指自己「文科u grad有朋友介紹返緊13k廢工,日日做3個鐘野就等食飯等收工,睇片都睇到悶,覺得消耗緊人生」,因此他希望轉工,「搵份15k up嘅工,忙啲都ok,但想要文職」。

但留言反應兩極,有人說:「我寧願返hea工」,又有人認為他「身在福中不知福」。亦有人留言建議,如能有這般空餘時間,應好好利用,例如「用空餘時間搞副業,人工高過15k」、「有13k做三個鐘都ok,之後咁多時間應該搵副業」、「用多出黎嘅時間在公司做freelance」、「呢啲hea工用嚟讀書一流」。

更引來過來人分享心得:「Hea 工不知幾爽,我就番緊IT hea工3xk 一月,日日番工等放工一日實際工作一小時到,唔駛OT。如果以我有嘅資格經驗可以去搵到40-50k工,不過會好忙,依家有時間就炒下野炒股炒幣炒下iphone波鞋咁,平均收入已經超過番50k工。」

亦有網民支持轉工:「啱啱畢業確實唔好做太hea嘅工,如果唔係到咗中年唔好彩無得hea就會好難頂」、「今天不努力工作,明天努力找工作」「大學畢業做13k工,蝕左學費」、

「大學畢業生,可考慮申請銀行TRAINEE,好多銀行都請緊人,人工起碼有18K。」

來源:香港討論區、TVB劇集截圖

►同場加映:【衝出嚟玩】昂坪好去處!彌勒山輕鬆郊遊路線睇芒草 全新觀景台飽覽無敵靚景!

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓