網民徵求用楊千嬅換BLACKPINK演唱會飛? 獲大量網民爆笑回覆:換Back pain就得

文: 唐卓寧
2022.11.23

韓國女團BLACKPINK的《BORN PINK》香港站將於明年1月舉行,但由於其超高人氣,不少粉絲哭訴一票難求,黃牛炒價更是驚人。最近,就有網民靈機一觸想到以物換物,在社交媒體發文希望用楊千嬅《B minor, be minor》演唱會門票換BLACKPINK演唱會門票,但貼文一出,不少人留言稱樓主異想天開,更笑指「楊千嬅換back pain咋」。

最近,有網民在Facebook群組「演唱會門票買賣專區 買飛 賣飛」中發文,希望用1張楊千嬅演唱會門票換1張同價位的BLACKPINK演唱會門票,但貼文一出,不少人留言諷刺樓主異想天開,笑指「楊千嬅換back pain咋」、「諗睇得blackpink嘅,都唔會想睇楊千嬅啦」、「只要你唔尷尬,尷尬就係其他人。加油」、「你拎佢黎同BP 比...你係咪諗太多?1000張楊千嬅都唔會換到」、「妳串楊大嬸老咋,揾4個後生女去換一個大嬸,就算佢後生20年,相信也未必有人換,人家係國際巨星,她只是中港明星」、「恐怕楊千嬅拎埋自己員工後台出入證出來都換唔到一張799喎⋯⋯叫佢問e神比飛佢換或者有啲機」。

貼文亦引發其他網民幽默回覆:「千嬅年齡可以換2個 black pink成員」、「你唔攞罐豆豉鯪魚去同人交換罐鮑魚返黎?」、「全新tempo 10包裝換 OK?」。

來源:FB@演唱會門票買賣專區 買飛 賣飛

►同場加映:【衝出嚟玩】昂坪好去處!彌勒山輕鬆郊遊路線睇芒草 全新觀景台飽覽無敵靚景!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓