王菀之首度合作機場快綫聲演「機鐵仔」 透露三年冇去旅行最快明年初出走美國

文: 王庭芝
2022.11.24

王菀之(Ivana)近日與機場快綫合作,聲演吉祥物「機鐵仔」,Ivana不止錄製了不同的車站廣播,陪大家搭機場快綫興奮出發,更唱改編自《眼睛想旅行》的單曲《飛得去旅行》,將於11月28日在MTR YouTube頻道推出。

「以下係機場快綫嘅廣播,眼睛想旅行咗咁耐,終於飛得喇!我機鐵仔同我王菀之,陪你興奮出發,祝各位旅途愉快!」大家以後搭機場快綫就可以聽到Ivana為你聲音導航,對於今次合作,Ivana表示十分開心:「我覺得機鐵仔好得意呀,我同佢一樣圓碌碌,隻眼又係得一點,佢同我好似樣,哈哈。」

同場加映:【衝出嚟玩】昂坪好去處|彌勒山輕鬆郊遊路線睇芒草 全新觀景台飽覽無敵靚景!

說到三年沒有飛去旅行,Ivana坦言同大家一樣想飛,最掛住日本和冰島,所以錄到歌詞「嚟緊飛東京,食壽司天婦蝦,每日行街睇新衫,買到喼都爆埋....」時,她說個心已經飛去東京,決定錄完音之後立即獎勵自己去食「天婦蝦」。

至於問到幾時放假去旅行,Ivana表示要先完成手頭上的工作,最快都要明年初:「依家最快都要等12月頭 《Ivana x Serrini Fairy Nice To Meet You Live 》個騷完左先可以諗。無論係點,2023年頭都會飛啦,因為我要去美國工作同演出。之後希望可以走多轉東京,我三年冇去啦,已經諗好晒去邊,哈哈。」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓