香港迪士尼城堡煙花貨源再度短缺 宣布煙花匯演將有5日暫停!

文: 李紫彤
2022.11.25

香港迪士尼官方近日宣布因貨源供應不足,11月尾至12月中這段時間「迪士尼星夢光影之旅」將會有5日暫停煙火及煙花效果。

香港迪士尼樂園的煙花匯演暫別4年後,於今年6年以全新姿態「迪士尼星夢光影之旅」回歸,這場長約20分鐘的多媒體光影匯演也呈現出城堡的新面貌,讓不少市民都感到非常雀躍!

繼本月初迪士尼因貨源短缺關係,而要暫停 11 月 7 日、14 日及 28 日的煙火及煙花效果後,近日迪士尼再次宣佈由於煙花貨源供應出現問題,「迪士尼星夢光影之旅」的煙花匯演於未來3星期內有5日暫停,其中包括1128日、125日、7日、12日及14日,令不少市民大嘆可惜,準備預約入園的你記得睇清楚時間先啦!

 

/資料來源:香港迪士尼樂園官方網站

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓