龍師傅話你知!屋企磁場不穩唔代表有鬼 桃花位喺廁所易招爛桃花+爐灶對鏡易有第三者

文: U Magazine
2022.12.05

今次蝸居樓團同龍師傅到訪位於長沙灣一個新屋苑單位。與父母同住的戶主,希望龍師傅可以幫她催旺桃花,但原局的桃花位落在廁所,會有影響嗎?師傅走進父母房間,羅庚不斷郁郁吓,磁場非常唔穩定,唔通屋企有污糟嘢?!再加上之前睇過嘅單位一啲小問題,就等龍師傅逐一解答啦!

家居磁場不穩 易在新樓出現
龍師傅表示,一般人都有個謬誤,就是看到風水師傅的羅庚指針搖擺不定,直覺便認為間屋有些靈異東西,其實並不一定。
原來好多時新樓都有這樣的情況:「因為屋企嘅磁場,好多時都係受大廈結構所影響。起樓,好多時都係靠磁石攝住鋼筋去搬運,鋼筋受咗磁之後,可能有機會要經過十幾年磁場先會散。加上,而家好多電子產品所影響,會令到室內磁場有所影響。但呢種情況都唔係太常見,而呢間屋屬於嚴重。」而磁場不穩,會令到風水師很頭痕,有機會因為這種情況而影響佈陣。
而磁場不穩,一般情況有機會直接影響戶主健康,以這個單位為例:「父母睡房磁場不穩的情況較為嚴重,今年有機會影響他們的情緒及血壓問題。只要在床頭位置,掛上紅色的東西或紅色同心結便可化解。」

龍師傅說,磁場不穩一般來說都會在新樓宇上出現。而今次這個單位情況有點嚴重,而且今年更有機影響到父母的情緒及健康。



由大門直接望到客廳窗外景色,加上窗戶成箭嘴型,在風水學上難以聚氣,容易財來財去。只要在窗戶隔離擺放一缸魚便能化解。



常聽說開放式廚房不利家居風水,但龍師傅不能概括而談。就如令次這個單位,格局上並沒有太大問題, 而且爐灶座向相當不俗。


玄局桃花落廁所不能催

父母健康以外,戶主最關心的就是桃花,希望龍師傅幫助她覓得好姻緣。龍師傅表示:「呢間屋其實都有幾多特別嘅問題,其中一樣就係桃花位喺廁所。所以,唔可以催原局桃花,只可以催流年嘅桃花。」
師傅又說,假若催旺廁所的桃花,會易招爛桃花。大家記住口喇!而流年的桃花,剛好落在戶主睡房,只要在書枱位置擺放 9 支不帶刺鮮花便可。另外,今次呢個單位廚房屬開放式,而大多數的開放式在風水學上都不是太好。龍師傅表示:「喺傳統嘅風水學嚟講開放式廚房並唔係咁好,因為油煙大嘅地方又或者廁所,屬於有穢氣嘅地方。古代應該係喺室外。但年代唔同,而家改咗用電池爐,抽油煙機嘅功能都大咗,所以開放式廚房並唔一定唔好,好似呢間屋,影響並不大,仲要爐頭嘅座向開得幾靚,所以唔需要擔心。」惟有不是太好的地方,就是鞋櫃藏鏡,而鏡位剛好對灶頭,於風水學上,會形成灶對鏡的情況,感情上易出現第三者。只要將鏡面部份,貼上磨砂膠紙之能化解。

雖然不能催原局桃花,但仍能催流年桃花。只要跟龍師傅說,在書枱位置擺放 9 枝不帶刺鮮花,便會覓得好姻緣。



冷氣機對床頭位置,會出現淋頭水問題,易有頭痛。只要於冷氣機裝上遮風板,便可化解。



開放式廚房並沒有問題,但鞋櫃鏡面部份剛好照住爐灶,在感情上易出現第三者。


爐灶對廁所,會出現水火沖問題,易有腸道疾病。最好還是關上廁所門。



【info】
Facebook:羅雲龍玄學工作室
玄學預約:6876 3689

============

同場加映:灣仔650呎雙房單位變身屋中屋 打卡圓拱窗台 巨量衣物收納空間 實用晾衫架

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓