二手平台買家3大藉口搲著數 講價變迫人蝕讓?網民批:乞衣!疑收貨低買高賣?

文: 唐卓寧
2022.12.01

近年二手買賣平台興起,不少人會到平台放售自己不再需要的物品,反之,有人希望以平價購入商品以節省開支,不過,由於不同人在交易時有不同考量,所以交易時出現磨擦在所難免。最近,就有一名網民在討論區發文指,二手交易平台上有不少人離譜地講價,形容其為大種乞衣。

最近,一名網民在連登討論區發布了一篇以「點解carousell咁多大眾乞衣」為名的主題,內文貼出一張對話圖:有賣家放售一款嬰兒車開價HK$3,080,而一名買家直接殺價至不足該價三分一的HK$800,又指自己是來自低收入家庭,希望買給新生嬰兒用。主題一出引發不少人討論,有人覺得:「佢當左樓主係社工」、「一開口就要賣家減價一半以上嘅乞兒,真係同佢講多句都嘥氣,直接封鎖佢啦」、「博十個有一個平比佢都賺到笑」;亦有人不信買家的供詞:「佢地做緊生意,9成低買高放」、「反而好多買家都係商家,專做低買高賣」、「角色設定,你賣其他野可能又有其他設定俾你」、「呢啲九成係搵笨X,低收高賣」。

更引來網民分享朋友類似經歷:「事源於佢賣notebook,又係收到訊息自稱係家庭主婦,老公受傷開唔到工,阿仔剛升上中學,做功課要用電腦,屋企有財政問題,問可唔可以平d(好似一開口要減四成),朋友因為係單親家庭長大,阿媽捱大個女果隻,就同情心上腦,半買半送咁,連原本唔係賣部printer都送埋俾佢。出到黎交收當日,居然係個擔住支煙男人,揸架貨van黎到,一落車,冇講野,就咁於褲袋拎出原先講好價錢交俾朋友,好快咁打開後車門,將d野放晒上車,bye bye都冇句就走,最大可疑就係佢望到貨van上好多舊電器,例如電視、雪櫃之類,對方似係收買佬多過屋企自用,至醒覺中招,我地成班朋友都恥笑佢被人捉住同情心搵笨……」

主題也引來更多人貼出其他在二手交易平台的經驗,不少買家會報稱自己身份是學生或長者講價或直接提及自己低收入,希望賣家有同情心;有些則從商品出發,講價時提出衛生問題、使用期限等;亦有些完全不留原因、無視賣家,直接出新價,如HK$2200變成HK$500、HK$6800變HK$800等。

來源:連登討論區

圖源:TVB劇集截圖

►同場加映:【衝出嚟玩】南丫島全新北角碼頭11月啟用!超靚海岸北角咀郊遊路線/彩虹風車橋/全程30分鐘

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓