港男欲買Dyson風筒送女友 用1招揭發二手平台疑賣假貨 逾8成都係假?

文: 唐卓寧
2022.12.08

近年二手買賣平台興起,不少人會到平台放售自己不再需要的物品,不過,除了容易出現爭執磨擦外,商品亦缺乏保障。最近,就有一位網民在討論區發文指,二手交易平台上發現有不少人售賣疑是假的Dyson風筒,於是發文教大家如何分清正貨和假貨,原來只需留意「!」的形狀。

最近,一名網民在連登討論區發布了以「【警世】唔好上Carousell買dyson送條女做聖誕禮物」為名的主題,他指,最近在二手交易平台Carousell上發現有不少人售賣Dyson風筒,但原價為$2,830的Dyson Supersonic™風筒 HD03,竟然只售$1,500。而按他的觀察,懷疑有不少是假貨,「真嘢不足2成」,於是發文教大家在購買前要留意「!」的形狀,如是真貨,符號的底部為尖;如是假貨,符號的底部為圓,亦可以留意黑色洞口的大小。最後,他提醒大家:「其實邊有可能平過出面成六七成但出面個價企得硬,唔好貪嗰一千幾百上carousell買啲不明來歷嘅貨,真係要買就唔好懶,上網做定功課先,一定要面交check清楚」。

劉穎鏇19歲贏港姐亞軍好身材驚為天人 回顧歷屆年紀輕輕的得獎港姐 18歲攞冠軍都係美貌傾城

 

圖示:

貼文一出,引來不少人留言,有人感嘆平日很難留意得到:「終於明咩尖同圓,都幾難留意到」;亦有人笑稱:「原來dyson防盜識別係個感嘆號」;也有人發現還有另一處分別:「其實個重量都唔同咗喎」,真貨為2.41kg,假貨則為1.94kg及2.16kg。

沈震軒罕談情史爆曾與JJ賈曉晨拍拖 認定女友陳欣妍為終身伴侶突然預告婚期不遠

 

來源:連登討論區

示意圖源:許家傑IG

►同場加映:【衝出嚟玩】海洋公園全新生態地質遊!探索港島南2大路線!出海近距離睇海蝕洞

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓