北角餐廳推$188高級雙餸燒味飯 網民狠批賺到盡!餐廳咁樣回應

文: 唐卓寧
2022.12.07

近年,雙餸飯店成行成市,不少人會因其菜式選擇多、價錢相宜而購買。最近,一間餐廳在社交媒體公佈推出雙餸併燒味飯,定價每份HK$188,帖文一出,一眾網民嘩然,討論主要圍繞定價,有人指飯盒來說賣得太貴;有人指單看賣相覺得不值此價;有人覺得餐廳太想賺盡。

早前,北角餐廳「人人和平」在Facebook宣佈,新推一款售HK$188的高級和平小菜雙餸併燒味飯,內有燒味、青菜、帶子或蟹鉗,更「確保熱辣辣送到」。文中指,在疫情初期老闆也曾有賣雙餸飯的想法,因為「入貨只揀靚食材,實在唔想做cheap自己」,故沒有實行,而今次巧合地有新加坡客人需要飯盒,才順勢推出。

不過,帖文一出,網民的焦點紛紛落在價錢上,有人留言:「嘩!$188一個飯盒,雖然係高質飯盒啫,會唔會貴咗啲呀?」亦有人留意賣相:「只睇張相, $68都要諗下」、「如果真係靚食材188唔貴,但你張相影出黎都咁肉酸,點俾人食呀?」更有人諷刺該店賺得多:「188蚊,賺你160,果然係高級飯店」,不過也有人為人人和平打抱不平:「覺得佢貴咪唔好買」。

「人人和平」亦兩度回應,提出平日每隻百花炸釀蟹鉗的定價為$38;鮮菠蘿咕嚕肉定價為$169;燒味雙併飯定價為$66。可惜,仍有網民不賣帳:「我前天買外賣35蚊三餸飯,餸料多過你,味道好又夠鑊氣 ,188蚊你當大家是羊牯」、「一直有食開,但今次真係有啲難以接受。要我俾$188,起碼要有5塊叉燒,5舊燒肉,兩隻蟹鉗。老實講,你個賣相一啲都唔高級」。更有網民笑稱:「名副其實之貧窮限制想像。」也有網民持另一種意見:「明買明賣,又唔係食完先知價錢嘅」。

來源:FB@人人和平

►同場加映:【衝出嚟玩】海洋公園全新生態地質遊!探索港島南2大路線!出海近距離睇海蝕洞

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓