陳奕迅演唱會2022|Eason個唱紅館直擊!頭場精華、完整歌單一覽(不斷更新)

文: 王庭芝
2022.12.09

陳奕迅(Eason)相隔9年再於紅館舉行聖誕兼跨年個唱,共25場的《FWD富衛保險呈獻:陳奕迅FEAR AND DREAMS 香港演唱會》今晚(9日)起開鑼。Eason個唱一票難求,這晚紅館座無虛席,而且有不少圈中人都特意前來支持,包括太太徐濠縈及女兒、舒淇馮德倫夫婦都有現身,本網將為大家全程進行直擊!

23:00更新:

來到Medley串燒歌環節,一口氣帶來9首歌包括《閃》、《滑鐵盧車站》、《美麗有罪》、《隨意門》、《第五個現代化》、《放》、《笑死朕》、《打得火熱》及《重口味》,仲一路keep住跳舞,氣氛high爆!最後在encore環節,Eason換完衫出來送上《遊離份子》,演唱會頭場完結。

22:40更新:

在《七百年後》期間,舞台上升起一輪鐵皮車和多個彩色氣球,模擬《沖天救兵》的場景。之後Eason表示送上最後一首歌《我們萬歲》,屏幕上播放出過千粉絲組成的畫面,現場觀眾都報以最大的歡呼聲!

之後Eason說出肺腑之言:「由18年開始度呢個騷,頭先唔係扮有型,係搵唔到位講嘢。其實我唔係無嘢講,係有好多嘢講...我feel到大家想起(身)又唔想起(身)...我最想講嗰句係多謝你哋」。

22:20更新:

唱到《忘記歌詞》期間,全場觀眾站立歡呼,Eason講笑咁話:「我想唔同你哋講嘢,破壞咗我成個計劃」,話想純以音樂會友咁喎!

22:05更新:

一口氣唱到《一個靈魂跟你獨白》和《任我行》後稍作休息,在唱《任我行》期間Eason不停向觀眾比心心!然後換完衫出來再送上《人生馬拉松》。

21:45更新:

緊接著Eason唱出《開心不了》、《告別娑婆》及《完》,近乎無間斷地再帶來《今日》和《垃圾》!舞台上的巨型屏幕播放故事性的畫面,用音樂和畫面同步說故事。

21:15更新:

接著Eason帶來很少聽他現場唱的《黑洞》、《龍舌蘭》和《異夢》,其後紅館下降一盞小燈泡,現場升起一個彈到出煙的鋼琴,伴隨著《黑夜不再來》的前奏。

20:45更新:

今次演唱會建下紅館史上最巨型電子屏幕,橫71米高14.5米,由紅館頂一直伸延到台面以及兩邊山頂,視覺效果爆燈!Eason以太空人裝束帶來第一首歌《2001 太空漫游》,其後唱出《人神鬥》及《當這地球沒有花》。

Eason今日(9日)起展開25場紅館演唱會《FWD富衛保險呈獻:陳奕迅FEAR AND DREAMS 香港演唱會》,場內擺放了眾多圈中好友送上的花牌,包括四大天王劉德華、張學友、黎明、郭富城、吳君如與伴侶陳可辛、成龍、房祖名、丁子高楊千嬅夫婦、任賢齊、謝霆鋒、張敬軒等,預祝Eason順利開騷。另外太太徐濠縈及女兒、舒淇馮德倫夫婦都有現身演唱會!

頭場完整歌單 (不斷更新):

  1. 2001太空漫遊 
  2. 人神鬥
  3. 當這地球沒有花
  4. 謊言
  5. 時代巨輪
  6. 想聽
  7. 黑洞
  8. 龍舌蘭
  9. 異夢
  10. 如果這一秒鐘你跟我講你不愛我
  11. 黑夜不再來
  12. 開心不了
  13. 告別娑婆
  14. 今日
  15. 垃圾
  16. 夢的可能
  17. 一個靈魂的獨白
  18. 任我行
  19. 人生馬拉松
  20. 請相信我
  21. 四季
  22. 與我常在
  23. 忘記歌詞
  24. Life Go On
  25. 大人
  26. 致明日的舞
  27. 七百年後
  28. 幸福摩天輪
  29. 我們萬歲
  30. Medley:閃、滑鐵盧車站、美麗有罪、隨意門、第五個現代化、放、笑死朕、打得火熱、重口味
  31. Encore:遊離份子

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓