百萬同居計劃|Anson Lo寓工作於娛樂 被Jer爆在迪士尼酒店浸浴浸足兩個鐘!教主:有種去staycation的感覺

文: 黃卓瑩
2022.12.11

由Anson Lo盧瀚霆、黃德斌、Jer柳應廷主演的ViuTV原創劇《百萬同居計劃》現正熱播中,劇集屬輕鬆喜劇,當中不乏搞笑情節。劇組早前在迪士尼樂園拍攝外景,教主被Jer爆在樂園酒店浸浴浸足兩個鐘,寓工作於娛樂,教主仲話有種去staycation的感覺!

星期二(13日)播放的《百萬同居計劃》第六集講述大宅眾人齊齊到主題樂園遊玩,巧合地蕭太(練美娟飾)亦要求蕭遙(黃德斌飾)在同一天與她到主題樂園慶祝結婚周年,蕭遙出盡奇招,又以「分身術」招呼兩邊,場面爆笑!

►同場加映:【今期Chill抵】五星級數碼港艾美酒店翻新重開主打落地玻璃無敵大海景房!270度環海景觀/米芝蓮餐廳

為配合劇情,黃德斌不時做出誇張反應,令經常與他有對手戲的老婆練美娟難以招架:「同德斌做戲可以練埋急才,有時都真係接唔住佢啲反應,不過德斌都接我唔住,講緊係接唔住我成個人,因為喺劇中佢成日要抱起我。」

劇集在拍攝迪士尼外景前一晚就率先到樂園酒店入住,演員們都寓工作於娛樂,教主Anson Lo表示有一種去staycation的感覺,更被隊友Jer大爆他浸浴浸足兩個鐘!Anson Lo又笑言多次問導演會否需要重拍或補戲,可以趁機再到酒店享受一番。

ViuTV原創劇《K Cash Supreme呈獻:百萬同居計劃》現正熱播中,講述一名城中知名的女強人「黑寡婦」霍姐 (簡慕華飾) 邀請斜槓族燈仔 (盧瀚霆飾)、初戀蕭遙 (黃德斌飾)、下屬阿包 (徐㴓喬飾) 等人參與「百萬同居計劃」,只要搬進她的大宅一起同居生活半年,就可以人人獲取一百萬獎金。

圖及資料:ViuTV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓