九巴推出My Melody主題巴士來往尖沙咀至秀茂坪 粉紅色車身重現Melody經典口頭禪「唔該你吖」

文: 王庭芝
2022.12.12

以温柔的聲音說「唔該你吖!」的卡通人物,相信大家一定想起形象可愛甜美的My Melody,近日九巴宣布將聯乘My Melody,推出全新My Melody主題巴士,巴士上印上大大小小的My Melody公仔,配上其招牌粉紅色,相信一眾喜愛My Melody的粉絲們一定非常期待!

僅此一架的My Melody主題巴士的巴士路線為1A,來往尖沙咀碼頭至中秀茂坪,總共有34個站,途經九龍灣、新蒲崗、馬頭圍、旺角、佐敦等,相信各位My Melody的粉絲們都引頸以待!

►同場加映:【衝出嚟玩】香港海防博物館闊別4年回歸重開!親子輕鬆郊遊路線/行勻24個史蹟點/180度海岸觀景位

巴士裡裡外外都是少女心爆棚的粉紅色,而且車身印有改編自Melody口頭禪的「唔該你做個好乘客吖!」標語,車內也有不少細節位置,包括My Melody 6大乘客禮儀告示,提醒乘客上落樓梯要小心、要放好個人物品等。

另外,九巴亦表示為配合My Melody 主題巴士,將會推出一系列聯乘產品,詳情留待日後在九巴 Facebook專頁公佈。

 

圖片及資料來源:@kmbhongkong

九巴全新主題巴士聯乘My Melody。

My Melody 主題巴士的巴士路線為1A,來往尖沙咀碼頭同中秀茂坪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓