慳妹炎明熹獨自拖喼搭地鐵 書包用到爛/隔日先洗頭!只為慳錢買樓?

文: 黃樂恩
2022.12.15

憑TVB歌唱節目《聲夢傳奇》人氣高企、作為圈中小富婆的炎明熹,早前就被拍到獨自拖著行李箱搭地鐵,形象親民又貼地,更被不少網民大讚夠慳家,沒想到年紀輕輕的她就已經知慳惜儉,而且仲有不少慳家本領,即入內文睇睇啦!

1. 搭巴士地鐵代步

最近炎明熹就被拍到獨自搭地鐵,素顏的她當時以便服打扮、拖住行李箱,形象相當親民貼地,難怪被不少網友大讚夠慳家。其實炎明熹不時都會被拍到出現在各種公共交通工具上,即使贏得《聲夢傳奇》10萬元獎金、傳以7位數參演節目《聲生不息》, 她依然選擇搭巴士地鐵代步,還坦言自己只是個小人物,不會因為有知名度而不乘搭公共交通工具。

2. 書包用到爛

除了出門會搭地鐵巴士,原來炎明熹私下也非常節儉,就連書包都會用到爛先會去換,去年她就在IG上分享了自己舊書包的照片,並寫上:「小紅的五臟六腑已破損,永遠懷念你,2021.09.18,再見。」難怪就連家人覺得她「婆仔」性格。

3. 財政大權由公司家人處理

炎明熹在接受《安哥同學會》訪問就提到,自己對於數字並不敏感,所以財政部分主要會交由公司、家人處理,加上自己平時開支以飲食、買文具或是同學生日的小禮物,直言自己「幾乎係有入冇出。」

4. 良好儲蓄習慣

自認「慳妹」的炎明熹直言,「我和姑丈性格相似,都是喜歡儲錢,不是有錢就要亂花。」她更在一次訪問中透露,小學時期每星期只有$20零用錢,金額雖然不多,但每次都會存起來,所以長大後已經夠用,不用家人再給她零用錢,年紀輕輕就養成良好儲蓄習慣。

5. 隔日洗頭為慳錢

炎明熹曾在TVB大玩「你問我答」遊戲時提到自己洗頭習慣,她表示,「睇嗰日頭髮嘅狀態,即係如果有嘢做要Set頭,我就會洗頭……你知唔知點解,因為要慳洗頭水。」為了慳錢要隔日洗頭,名副其實「慳妹」一名!

6. 死慳死抵賺錢買樓

沒想到平日死慳死抵、努力賺錢存錢的炎明熹,原來是為了可以早點「脫貧」,賺錢買到十層樓,不用一家人逼在一間細小單位裡,報答父母、姑丈、姑媽的養育之恩。

 

來源:TVB、IG@yiminghay

►同場加映:【衝出嚟玩】香港海防博物館闊別4年回歸重開!親子輕鬆郊遊路線/行勻24個史蹟點/180度海岸觀景位

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓