打工仔誤信升職有望豪請同事飲茶 發現擺烏龍後做呢件事?網民:好樣衰

文: 唐卓寧
2022.12.14

「請食飯」一直是職場上常見的慶祝方法,有人升職加薪、經理新入職,或是公司完成一單生意,都可能有人說「萬歲」然後,嚷著要請食飯。最近,就有一名打工仔誤以為升職有望,於是豪請同事飲茶,使了數千元,但最後升職失敗,事主開口收回當日茶錢,一眾網民表示:「真係好樣衰」。

最近,一名網民在香港討論區發布了以「以為升職所以請同事食飯,點知升唔到」為題的文章,分享了一位同事受到上司鼓勵,說看好事主並會大力推薦他升職、加人工,於是事主滿心歡喜,以為升職有望,於是豪請十多位同事飲茶,叫了很多食物,一共花費數千元。不過,半個月後事主得知升職失敗,便開口向同事收回當日茶錢,貼出事件的網民表示:「而家係到收返真係好樣衰」,更警醒道「一日未肯定升職,未收到份糧,都唔好咁快開心住喺到請食飯啦!」

貼文一出,一眾網民留言討論,應是先確定升職再請,「最低限度,都要出咗memo先,不過要收埋信,知道加幾錢先決定請人食乜嘢,就穩陣好多嘞」、「一定喺升咗之後先請啦,請咗就大方啲」,更有網民懷疑是事主做法太張揚,導致升職失敗,「可能佢升唔到職,都係因為佢請左呢餐茶」、「梗係official出memo,簽埋約先請食嘢喇。你個同事未坐正就用升職名義請食嘢,簡直低智商。唔升佢係一個正確決定。」

來源:香港討論區

圖片來源:TVB劇集截圖

►同場加映:【衝出嚟玩】香港海防博物館闊別4年回歸重開!親子輕鬆郊遊路線/行勻24個史蹟點/180度海岸觀景位

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓