林超英教超慳錢「古法保暖法」 靠1個關鍵!冬天沖涼只用30度暖水

文: 梁穎心
2022.12.19

天氣轉冷想保暖又要慳電?前天文台台長林超英教路,保暖關鍵是只溫暖身體周圍,無須加暖全屋空間。有些人冬天怕凍不願洗澡,林超英表示每次沖涼只花約1分鐘時間,即使天氣寒冷,亦不會用太熱的水,只會用超過30度水溫的溫水沖涼。即睇前台長的「古法保暖大法」喇!

林超英早前分享如何盡可能減少耗費能量的情況下保暖,原來簡簡單單就好足夠。他指出關鍵是只溫暖身體周圍,無需加暖全屋空間。日常則可以多穿衣,和用熱水袋加暖被窩,這樣就不用電暖爐了。

另外,前台長教路冬天洗澡每次只花約1分鐘時間!即使天氣寒冷,也不會用太熱的水,只會用超過30度水溫的溫水沖涼。他補充「我不用肥皂,只是沖洗,汗漬基本上一分鐘可以清理完畢。」林超英指家中用即熱型熱水器,「用電熱水器,普通電(不是三相電)省錢省電關鍵在於快」。

有網民留言表示,「受惠於電費補貼和日常滅碳慳電的生活習慣,我已兩年來零電費」、「正常沖都係二三分鐘完成,再用新款慳水花灑,見落地水量係少好多。」、「當然可以啦!我都係用2分鐘咋!珍惜食水!珍惜資源!冇嘢唔可以」。

►同場加映:【衝出嚟玩】將藍隧道及將軍澳跨灣大橋12月開通!來回簡易2小時單車路線/觀景台打卡

來源:HKET林超英Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓