MC張天賦開腔回應「知名男歌手」做姦夫傳聞 被謠傳成「偷食女友」嫌疑人後咁樣回應

文: 羅志宏
2022.12.19

最近TVB J2台節目《不正常愛情研究所》裡有KOL爆料指有「知名男歌手」偷食別人女朋友被斷正,有網民憑著節目爆料嫌疑人的兩大提示,而猜測當事人疑似人氣男歌手MC張天賦。近期忙於籌備處男紅館演唱會的MC,日前出席活動時就首度開腔回應相關傳聞。

MC表示完全沒有留意到相關傳聞,直言「我最近係冇乜留意呢啲新聞,但係如果講到咁樣,又提起我嘅話,即係我唔知啦下,咁就算啦其實,呢一方面嘅新聞,冇得控制外界點樣講」,MC又以9個字從容回應「最緊要就係做好自己」,強調經過過往一年的新聞後,自己亦一路成長,學會如何處理和面對,似乎未有受傳聞影響心情。

►同場加映:【衝出嚟玩】將藍隧道及將軍澳跨灣大橋12月開通!來回簡易2小時單車路線/觀景台打卡

 

圖及來源:Viu1娛樂新聞截圖、J2節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓