主婦慨歎:點解老爺奶奶衛生意識咁差,入屋唔除鞋周圍走? 仿木地板難清潔?

文: U Magazine
2022.12.22

經過呢3 年嘅新冠疫情,大家對衛生嘅意識大大提高,但有主婦喺親子王國討論區「控訴」:點解過咗幾年,每次老爺奶奶入屋,仍然係唔除鞋周屋走呢?樓主表示兩位老人家好似無諗過唔換鞋其實有問題,感到好無奈……究竟大家面對呢個處境,有乜解決辦法呢?

要為兩老安排專用家居拖鞋同凳仔換鞋用
樓主話雖然咁樣話老人家,好似好無禮貌咁,而佢其實亦只係想呻吓:「我知我咁講有啲唔敬老,但因為99有少少行動不便,咁樣開口話佢或者同c6講好似歧視左(咗)佢咁,所以只好喺呢度呻下(吓)」,有網民表示明白樓主嘅感受:「間唔時來一次屋企都唔除鞋,要深層清潔,都攞命既(嘅)」、「唯有放條毛巾,倒漂白水比(畀)佢地清潔鞋底,我家長老平日都着去街鞋周屋走,今早我未擦牙已在拖地了 !」,有網民建議樓主,不如為兩老預備家居拖鞋等佢哋到訪時用:「不如你為佢兩老安排專用嘅家居拖鞋,佢哋嚟到畀佢哋著。我女家都係咁,我哋返去都有自己嘅專用拖鞋」,不過有網民就話咁樣就需要大啲嘅鞋櫃:「依招都ok喎!不過屋企鞋櫃要有返咁上下大呀」。有網民就話其實仲應該預備埋凳仔:「佢入屋時你拎對拖鞋,擔張凳仔叫佢坐低換鞋」、「老人家興大菌食細菌嗰套,下次你拎兩張櫈出走廊,叫長輩坐低先慢慢除啦」。

有網民建議樓主要為到訪嘅老爺奶奶預備家居拖鞋。

亦有網民提出除咗要預備拖鞋,仲要預備凳仔,等老人家可以坐低換鞋。

你其實有無開過口要求外人入屋除鞋先?
不過亦有網民問樓主其實有無開聲同老爺奶奶講要除鞋:「首先,你有冇開口要求外人入屋前要除鞋﹖有啲人屋企好污糟,根本冇叫人除鞋入屋既(嘅)習慣」、「我都覺得係,除非入屋前講,我見你屋企乾淨會問,否則,一般我都唔鍾意除鞋,唔想著住對襪幫人搽塵,同埋其實著對襪行黎(嚟)行去都唔乾淨啦,著屋主提供既(嘅)拖鞋(唔知咩人著過)就更加唔想。當然我自己亦唔會要求別人除鞋先入屋,都係印漂白水加印乾鞋底,對方走左(咗)先會整理返間屋」。

但有網民由呢件事,再延伸到地板嘅清潔問題:「如果唔可以當面出聲話佢地,就喺呢度發洩下囉,某程度上我明既(嘅),我屋企係仿木地板,有好多凹凸位,鞋底一踩好多菌攝入去好難清」、「我之前都因為就老人家怕凍,轉左(咗)用仿木地板,好暖但係難啲清潔,試過一排用威威,擦完之後好似有啲黑色一點點浮出黎(嚟),我怕地板霉左(咗),搞到要搵careu做半年germagic深層消毒,平時改用吸塵清潔」、「之前我都有問裝修師傅,話仿木地板同膠地板一樣,用乜清潔都得」。

有網民話其實唔同家庭有唔同生活習慣,或者樓主老爺奶奶本身家庭唔鍾意入人哋屋企會除鞋。

有網民引伸到討論地板清潔問題,話仿木地板難清潔。

text/Joyce
photo/HKET圖片庫

 

============

同場加映:

【蝸居睇樓團】元朗60年村屋變童話式退休Dream House!特大玻璃趟門廚房連飯廳+二樓溫馨小偏廳

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓