張敬軒演唱會2022|軒仔驚喜獻唱日文歌《First Love》 貼心配廣東話字幕 全場粉絲跟住唱

文: 王庭芝
2022.12.21

張敬軒11場聖誕跨年個唱《Revisit張敬軒演唱會》昨晚(20日)起於會展舉行,三小時的表演連encore唱足26首歌,令粉絲聽出耳油,頭場的第二次encore中,軒仔更唱出近日憑劇集《初戀》翻紅、由宇多田光原唱的日文歌《First Love》,成為全晚最大驚喜!有眼利的觀眾就發現原來大會貼心準備「火星文」廣東話字幕,讓觀眾可以跟住唱!

昨晚軒仔演唱會頭場就已經三度encore,單是encore都唱了6首歌,包括《過客別墅》、《叮噹可否不要老》、《雪花抄》等,而在第二次encore,軒仔就先唱《悲劇人物》,之後更帶來近日hit爆的日文歌《First Love》。

►同場加映:【衝出嚟玩】將藍隧道及將軍澳跨灣大橋12月開通!來回簡易2小時單車路線/觀景台打卡

【延伸閱讀】張敬軒演唱會2022|軒仔聖誕新年side track個唱開鑼!會展直擊頭場精華+完整歌單
【延伸閱讀】陳奕迅演唱會2022|Eason個唱紅館直擊!頭場精華、完整歌單一覽

除了保留英文歌詞「You are always gonna be my love」,其他日文歌詞都被強行翻成廣東話「脷罅箍 訂瀉樽 乸易卡嗚姨」、「牙新他話 多哥溺 耳卵嗯 打籮」、「姨住卡 打喱卡多麻他 蓋移呢鍋切爹磨」睇住軒公版《First Love》的字幕,就算唔識日文的粉絲都可以跟住唱!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓