有種好男人|率先睇劇情簡介+主要演員!李佳芯再演單親媽媽獲封小品劇女王 無懼淪為「炮灰檔」

文: 羅志宏
2022.12.26

TVB新劇《有種好男人》將於12月26日(星期一)晚上八點半首播,接檔《法證先鋒V》,由馬德鐘、李佳芯、吳偉豪、陳自瑤主演,還有徐榮、曹永廉、趙希洛、楊卓娜。《有種好男人》以都市愛情作為題材,劇情以李佳芯邂逅馬德鐘為主軸。即刻同大家預告《有種好男人》劇情簡介同埋演員角色啦~

【有種好男人劇情大綱】

楊日正(馬德鐘飾)在保鑣界享負盛名,獲好友夏中秋(徐榮飾)邀請,加盟負責保護富豪蔣定天(張國強飾)的保安公司。日正新上任,面對不少人事問題。另一方面,因為不快的童年,令日正不相信婚姻,卻在此時邂逅游子澄(李佳芯飾),子澄後來更入職保安公司,日正對她漸生情愫,兩人的感情卻面臨重重考驗……

此外,定天之子卓霆與好友苗成林(吳偉豪飾)秘密返港,惹出不少麻煩,成林更處處與日正作對。正當日正與子澄關係漸入佳境,卻發現她的秘密,懷疑她別有用心,二人關係瀕臨破裂……

►同場加映:【衝出嚟玩】堅尼地城1萬呎遊樂場Sooper Yoo門票85折起!2小時任玩攀爬障礙迷宮+單車激戰

繼《殺手》的貪錢單親媽媽、《BB來了》的新手港女媽媽及《與諜同謀》的女強人媽媽後,李佳芯(Ali)於新劇《有種好男人》第四度挑戰人母角色,並跟「馬神」馬德鐘於2018年《跳躍生命線》後再續情緣。Ali今次一再突破框架,飾演一名育有17歲兒子的「女神級」單親媽,劇中她與兒子Woody(吳偉豪飾)感情深厚,相處感覺猶如「前世情人」。

對於首次演繹17歲兒子之母,Ali受訪稱困難在於要幻想養育了一個兒子17年的感覺:「對我嚟講呢件係好遙遠嘅事,初頭係需要啲時間去攞呢種感覺,同埋唔可以好似之前咁同啲小朋友一齊嘻嘻哈哈,要用另一種相處方式。」幸她與Ricco一拍即合,戲外戲內均似姊弟般相處的兩人也慢慢拍出默契,Ali還大讚對方投入認真。

提到劇中造型充滿「仙氣」、在職場上也很有自己一套,問將來可恨做個內外兼備的職場媽媽?Ali說:「相信每個人喺唔同階段都希望Keep到最有光芒,我自己係一個停唔到落嚟嘅人,就算將來有家庭、生小朋友,我唔一定係工作,但一定會做自己想做嘅嘢。」並盼於演戲以外作多方面發展,她續道:「可以同時兼顧到幾樣嘢,咁個人先充實同圓滿少少。」

現年24歲的吳偉豪,今次扮演17歲學生,他笑稱最大挑戰是「外貌太成熟」,惟有靠服裝及髮型搭救,他以Casual衛衣、配戴耳環及以一頭攣毛示人。談到跟Ali拍攝的第一場戲便要喊,當時只拍過《愛.回家之開心速遞》的吳偉豪,坦言既緊張又大壓力,幸有Ali照顧愈拍愈開心:「見Ali同劇組相處融洽、好傾得埋,我都畀佢感染到,令我情緒Calm啲、可以演好場戲。」

【有種好男人每周劇情預告】

【有種好男人劇情】第1-5集預告劇透!李佳芯馬德鐘不打不相識 吳偉豪登場惹誤會圖謀

 

【有種好男人主要演員角色】

  • 馬德鐘 飾演 楊日正
  • 李佳芯 飾演 游子澄(Charlie)
  • 吳偉豪 飾演 苗成林(Woody)
  • 陳自瑤 飾演 楊飛雲
  • 徐榮 飾演 夏中秋
  • 曹永廉 飾演 符駿
  • 趙希洛 飾演 莊雅生(Anson)
  • 楊卓娜 飾演 羅少娜(Rosanna)
  • 胡諾言 飾演 顧迦南(Rain)
  • 張國強 飾演 蔣定天
  • 葉凱茵 飾演 阮若玲
  • 林正峰 飾演 蔣卓霆(Kevin)

 

 

圖及來源:《有種好男人》

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓