有種好男人|陳庭欣「下衣失蹤」騷美腿引誘馬德鐘 公開美腿養成秘訣獲網民讚好搶鏡

文: 羅志宏
2022.12.27

TVB新劇《有種好男人》昨晚(26日)首播,一開始就講述冷静機警兼身手不凡的楊日正(馬德鐘飾),表面看似愛情事業兩得意,但抱持「不婚主義」的他,因多番迴避女友譚麗欣Yan(陳庭欣飾)求婚暗示而令二人感情漸生暗湧。而陳庭欣的「下衣失蹤」look大騷長腿誘惑,獲網民讚性感搶鏡!

本集焦點落在陳庭欣(Toby)身上,事關她飾演的角色Yan既溫柔體貼又懂情趣,當中一幕為引誘專注辦公事的日正,身穿白色恤衫的她以「無下裝」狀態將美腿橫跨對方身上,並嬌嗔謂:「我睇你專注得幾耐。」難怪網民睇到嘩嘩聲!

對於該幕演出,熱愛滑水的Toby自嘲遴迍,並透露美腿因而多番撞瘀;雖然保護美腿經常失手,但在保養方面Toby絕對落足心機:「我每日早晚都會搽Body Lotion,依家懶啲就一星期操一日Leg day,每次做3、4組深蹲同提腿動作,每組20吓,都辛苦架。」

談到劇中經常「心心眼」冧日正,Toby笑道:「對住馬神(馬德鐘)個個都心心眼啦。」問到私下可是一名嬌嗲女友?她笑稱一時時,並謂不會刻意對男友娃娃音:「因為好難頂,把聲會好刺耳,反而我會用『卡通聲』同啲雀講嘢,Shabu Shabu(指家中鸚鵡)都學咗我啲聲,好可愛。」

 

►同場加映:【衝出嚟玩】堅尼地城1萬呎遊樂場Sooper Yoo門票85折起!2小時任玩攀爬障礙迷宮+單車激戰

圖及來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓