40歲李佳芯罕有曬纖腰擁隱藏級超強馬甲線 女神健身有功Fit爆身材被網民讚似少女

文: 羅志宏
2023.01.05

女神李佳芯(Ali)早前正式踏入40歲大關,在近日播出的新劇《有種好男人》裡又屢被讚仙氣滿滿,靚出新高度,在女神外表背後,原來Ali同樣健身有功,纖瘦身形一樣擁有Fit爆纖腰,早前更在社交平台上分享造型靚相,超強馬甲線一覽無遺!

早前適逢佳節氣氛,Ali李佳芯就在IG社交平台上分享最新的造型靚相,見到Ali以色彩斑斕的冬日打扮亮相,穿上湖水綠色的短板毛衣,戴上粉紅色Cap帽,下身以透視裝示人,一舉手更輕露Fit爆纖腰,大晒超強馬甲線,線條俐落分明。

雖然Ali向來予人弱質纖纖的女神形象,文青風格的氣質打扮一貫突顯其出眾的美貌,但這次意想不到的造型打扮就獲得一眾網民大讚眼前一亮,Ali的超強馬甲線更被網民讚似少女身材!

►同場加映:【衝出嚟玩】赤柱孖崗山觀景台1小時來回新手路線!適合親子郊遊/飽覽赤柱灣無敵靚海景

圖及來源:IG@李佳芯、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓