網民熱議:皇后山好唔好住?配套係點?設施新淨又有靚山景?但交通非常不便?

文: U Magazine
2023.01.10

位於粉嶺嘅皇后山,於2021年年尾分別有山麗苑以及皇后山邨呢兩個居屋屋苑及公屋屋邨開始入伙,而呢個新住宅區究竟好唔好住呢?最近就有網民於連登討論區上發文,問皇后山嘅居民對於住喺呢個地方有咩感覺,就引來唔少網民發表皇后山究竟好唔好住嘅回應!

配套完善?設施又新又乾淨?
樓主就問到皇后山居民住咗喺度已有一年有何感受:「住咗一年皇后山嘅街坊,大家覺得如何」,並表示希望皇后山嘅配套可更加完整:「希望時間過得快啲,配套可以完整啲」。隨後一眾網民亦紛紛發表自己對皇后山嘅睇法,有網民就認為皇后山現有配套亦算完善:「而家配套唔完善?個商場有既(嘅)舖已經多過好多屋邨(商)場,仲要有連鎖店、餐廳齊晒」,更有網民指皇后山嘅設施新淨之餘,環境亦都一流:「準備搬入去,啲設施幾新幾乾淨,山景又靚又有商場」、「環境清幽,旺中帶靜,鄰居高質有禮,設施新淨,配套齊全」。

有網民認為皇后山有配套齊全、景觀一流及設施新淨等的好處。

去行山好方便?皇后山邨更勝山麗苑?
而有網民就指皇后山鄰近流水響,居民去該處行山會非常方便:「去流水響行山好方便」、「yes,去行山一流」,更有網民認為位於皇后山嘅居屋山麗苑正:「居屋,好正,不過我住開粉嶺」,不過有網民就指山麗苑位置比起皇后山邨差:「居屋入到x街,公屋x打」、「我都住開粉嶺,但(居屋)都真係好x入」,而有網民則指山麗苑其實只有勝在景觀好:「居屋陣(淨)係贏個景」。

有網民指皇后山鄰近流水響,非常有便於行山。

有網民認為山麗苑地理位置不佳,皇后山邨於位置上更勝山麗苑。

交通好唔方便?泊車位不足又貴?
至於皇后山嘅交通方面,眾多網民都對皇后山喺呢方面嘅配套置予劣評,認為接駁去皇后山嘅巴士及小巴班次嚴重不足,等車時間非常耐:「之前有一次入去朋友屋企,最記得係來回等巴士都要成半個鐘,城巴嚟,疏到爆,未試過等咁耐巴士」、「新樓算唔錯,但交通真心差,多小巴巴士線都冇用,次次都上爆人」、「有次經過上水見到勁x多人排隊以為有錢派,x你老x原來係等車返皇后山」,亦有網民指就算唔計排隊時間,由皇后山搭巴士去粉嶺站亦需足足近20分鐘:「派咗公屋都唔搬入去啦,九巴個app都寫要搭18分鐘先去到粉嶺站」,而更有網民指出皇后山對駕駛人士亦非常不便,全因皇后山嘅車位租金貴之餘供應亦不足:「得好小(少)車位,連帶附近啲爛地都升到好貴兼無位」。

有網民認為皇后山交通非常差,巴士及小巴的班次不足之餘,乘搭巴士往返粉嶺港鐵站的車程亦需足足18分鐘。

亦有網民指皇后山車位少之餘租金亦昂貴,不便於駕駛人士。


好多內地移民居住?居屋都佔有3成?
另外有網民就問到皇后山多唔多內地移民居住:「多唔多腥港人(意指內地移民)?」,有網民就認為約有3成嘅皇后山居屋居民係屬於內地移民:「暫時3成,居屋個(嗰)邊我估差唔多,公屋唔知了」,但有網民就質疑皇后山不只居住了3成內地移民,認為實際上應有更多:「咁少?佢哋至鍾意新樓」、「係啦,無理由咁少」、「點會3成呀,唔好打飛機啦,勁多蝗搬入去,又近大陸」、「最少7成」

有網民估計皇后山的山麗苑約有3成內地移民居住,更有網民質疑實質上應有更多。


text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

 

========
同場加映:
【蝸居睇樓團】鰂魚涌風水屋靚裝大變身 遷就床頭方位三房變四房、超強儲物衣帽間

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓