打工仔呻阿媽為慳電每晚10點熄燈!做嘢都唔得!網民齊獻策呢招最掂?

文: 梁穎心
2023.01.07

兩電自1月1日起加價,中電加電費6.4%、港燈加5.5%。有人在討論區分享母親為慳電,竟限制晚上10點後一定要關燈,早前天氣凍想開暖爐亦遭拒!網民建議樓主裝電錶、加家用、負責交電費等。同場加映前天文台台長節能保暖妙計!

日前有網民在香港討論區以「阿媽嘅慳電方法」為題發文,指家母因加電費而限制用電,「夜晚10點後就一定要熄燈唔畀人開燈。有時夜晚有野要做,想開燈,但阿媽都唔畀,竟然叫我自己開手機電筒。」樓主又指,天氣凍想開暖爐,卻再次因電費貴被拒。樓主表示,「雖然電費貴左,但應該要用嘅電都係要用」,不少網民紛紛留言獻策。

有網民直言方法難頂,認為一個月電費是有限數目,不應太計較。亦有人建議加家用、手機在公司充電、加裝電錶等。另外有網民認為,「今次慳電,下次慳水,最後慳食。好多老人都係咁又唔沖涼又唔換衫」,建議樓主搬走。有網民提議樓主網購太陽能燈,夠光又節能!除了提出負責交電費,有人認為應灌輸母親電器用電量知識,否則換了樓主交電費,家母依然會介懷。

►同場加映:【衝出嚟玩】赤柱孖崗山觀景台1小時來回新手路線!適合親子郊遊/飽覽赤柱灣無敵靚海景

前天文台台長曾分享,保暖關鍵是只溫暖身體周圍,無需加暖全屋空間。日常則可以多穿衣,和用熱水袋加暖被窩,這樣就不用電暖爐了。

林超英教超慳錢「古法保暖法」 靠1個關鍵!冬天沖涼只用30度暖水

來源:香港討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓