萬千星輝頒獎典禮2022|郭可盈胡定欣合照睇落大纜都扯唔埋 入行前就認識原來二人父母早有淵緣

文: 羅志宏
2023.01.13

TVB日前舉行的《萬千星輝頒獎典禮2022》邀來多位影視紅星擔任頒獎嘉賓,郭可盈正是其中一張熟悉的舊面孔,不少小生花旦藝人都忙著與郭可盈合照留念,就連兩屆視后胡定欣也不例外,孖住郭可盈與其囡囡林天若合照,並在社邀網上大爆原來與郭可盈早在入行前就有淵緣!

雖然兩代花旦睇落大纜都扯唔埋,但原來二人入行前就已經認識。胡定欣在IG社交平台上分享了當晚與郭可盈的合照,並寫道「大家有所不知,因為我們的父母是朋友關係,我細細知已經認識可盈。看她參加香港小姐,看她成為當家花旦...」

萬千星輝頒獎典禮2022|胡定欣坐一姐位被指黑面唔笑唔拍手 原來年年都被鏡頭影到!

郭可盈貴為2000年代「四大花旦」之一,當年全盛時期在TVB穩坐一線女主角之位,讚是充滿觀眾緣的好戲之人,2006年淡出息影後已鮮有新作。至於胡定欣於2000年代初由小配角做起,上位之時已是郭可盈已離巢的時期,因此二人在電視上罕見合作,但其實二人也曾於2004年合作拍攝《十兄弟》,惟對手戲不多。

圖片來源:IG@郭可盈、節目截圖、劇集截圖 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓