J2不正常愛情研究所|23歲TVB女星與男友嘈交導致警察上門 曾煩到男友打爆衣櫃賠錢收場

文: 羅志宏
2023.01.11

J2台節目《不正常愛情研究所》明晚(12日)播出的一集,主題為「嘈交的底線」,由J2ers 黃紫恩(Jojo)、吳兆麟(Alan)、胡敏芝(Karen)連同兩位客席嘉賓麥惠琪(Susuca)、文頌男(Koba)主持。席間,23歲的Karen就自爆曾經與男友嘈交,導致有警察上門調解。

男女朋友拍拖,少不免會有爭拗,「相嗌唔好口」講出去的說話,尤如潑去的水。嗌交其實要有底線,有些說話永遠不可以講,否則傷害可能是一世。自稱是「嗌交KOL」的Karen,自問鬧勻港九新界各地區,試過同男朋友在家嘈交,搞到警察上門調解。她鬧交有句口頭禪「早知唔同你一齊」,她認為嘈交是一種磨合同溝通,不過終極目標都是嗌贏。

她自爆有趟在傢俱店嘈交出事的經過,她說︰「同男朋友行傢俱鋪,不嬲我好鍾意問問題,嗰次問到第10題,見到佢好似唔耐煩,我唔耐煩佢嘅唔耐煩,開始鬧交。」當時男友企在一座衣櫃旁,講到㷫起手一揈,打爛了衣櫃︰「嗰時佢隻手拎住嘢,揈埋去打爛咗個衣櫃,我好驚即刻唔嘈,仲賠咗500蚊。」呢場交最後就賠錢收場。

►同場加映:【衝出嚟玩】全球首間!葵涌室內滑雪衝浪體驗館 1萬呎場地仿真雪斜道/恒溫暖水衝浪

圖片來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓