因為愛情|02年港姐季軍胡家惠曾郵輪企跳自殺 前夫理直氣壯劈腿出軌要求太太小三並存

文: 羅志宏
2023.01.12

由連詩雅(Shiga)主持的J2綜藝節目《因為愛情》,將播出最後一個愛情單元,邀來的主角是2002年港姐季軍胡家惠(Cathy),由她分享其曲折離奇的人生愛情故事,當中歷盡高山低谷,事關前夫理直氣壯劈腿、離婚、情緒病、毁容、疑似患癌,種種事跡紛至沓來,令Cathy一度崩潰企跳自殺。

2002年港姐季軍胡家惠(Cathy)於2011年結婚後,原以為自己會過幸福生活,卻在懷上第二胎時懷疑當時丈夫有外遇,為了兩名女兒選擇啞忍的她,最終換來的不是對方被感動,而是對方一再無理剝削。胡家惠詳述當時經歷的多重內心掙扎,述了前夫如何不想離婚,但又不想跟第三者斬纜的想法:「佢話:『我同你已經冇晒愛情,不過我唔捨得你,因為你真係好好呀,你對呢個屋企付出咗好多,好幫得手,我覺得我唔可以冇咗你呢個屋企人……』」

最終Cathy無法啞忍,勇敢走上離婚及單親的道路,並因受盡離婚官司及女兒撫養權事宜等困擾及折磨,陷入情緒黑洞多次嘗試自殺。Cathy在節目中憶述其中一次險些自殺經歷:「有一次喺郵輪,突然個情緒嚟得好緊要……當時打緊撫養權官司,佢(前夫)話唔畀個女跟我,我直情癲咗……我當時使走咗屋企人同兩個女,閂咗房個露台門同窗廉,走咗去露台出面,企咗隻腳去出面準備跳落去,突然之間我個女入嚟係咁喊住叫媽咪,我個心就好實……」

雖然對前夫癡心錯付,幸而上天給了她兩名懂事的女兒,在Cathy受盡委屈的日子,竟是三歲女兒為她出頭,保護她免受前夫一再傷害。Cathy憶述當時既感人又震撼的場面謂:「佢見到爹哋返到屋企鬧我,我喺度喊,佢就指住爸爸話:『我要你離開呢個屋企!因為我唔想你再鬧媽咪,你返去自己屋企啦!』然後佢走埋嚟攬住我,叫我挨落佢膊頭度話:『媽咪,你唔好再理嗰個人(指爸爸),你記住我同妹妹都會好錫你,雖然妹妹仲係BB,但我會教佢。』」

Cathy曾是老公事業及家庭上的得力左右手,可惜最終卻遭到背叛。她細述在第一段婚姻中經歷的種種打擊,當她提及爭奪撫養權事宜時,一度表現激動。雖然第一段婚姻沒有為她帶來好老公,但卻讓Cathy得到兩名懂事可愛的女兒,除了大女兒的窩心,Cathy在節目中更自白對小女兒的愧疚,其間數度強忍淚水。

圖片來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓