姜濤傳1800萬首置買入西區海景單位!樓盤有3大賣點?謝霆鋒、容祖兒都係業主!

文: 劉紀彤
2023.01.17

Mirror人氣成員姜濤早前憑《作品的說話》勇奪《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》「我最喜愛的歌曲大獎」後再傳出好消息!日前有傳姜濤以1800萬元首置購入港島區西環德輔道屋苑「維壹」的一個海景單位,兩房單位望維港海景,而屋苑設施亦非常豪華,更有消息指謝霆鋒、容祖兒亦持有「維壹」的單位!

日前有消息指姜濤成功上車,以首置身分購入港島區西環德輔道「維壹」的一個兩房海景單位,有指單位為約600平方呎的兩房單位,可望到西九龍一帶海景,以1800萬售出。因為土地註冊處登記的新買家名為姜濤(KEUNG TO),相信和MIRROR成員姜濤是同一人,但姜濤暫時未有現身回應。

而今次的西環屋苑「維壹」在2012年落成,以維多利亞港海景及名校網為一大賣點,樓高37層,一共有103個單位,會所設施有齊室內游泳池、健身室、宴會廳等,有指謝霆鋒、容祖兒亦有持有「維壹」的單位。

另外,姜濤曾於接受訪問時表示希望在30歲前買樓,一層住,一層收租。」今次購入的單位未知會用來自住抑或放租?

來源:HKET

圖片:IG@姜濤、英皇國際集團有限公司

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓