萌爆全球!巨型七彩動物大遷徙 可能搬到香港?

文: U Magazine
2023.01.19

你有無見過這些萌爆場景:布拉格查理斯橋旁企了一整列黃色企鵝?米蘭大教堂被藍色蝸牛佔領?七彩的狐獴企定定眼甘甘望住威尼斯 Gondola 划過?
夠膽講,睇相都覺得得意爆!

Cracking Art 由一群來自意大利、法國及比利時的藝術家創立,這個叫 Cracking Art 的藝術計劃已經實行了剛剛 30 年,遊遍世界各地,竟然就是未遊過香港——不過!經小編多番查詢底下,得到官方證實了這個消息——動物們將會好快、好快到港!今次到訪嘅 Cracking Art 動物兵團包括:兔仔、大象、貓、狗、企鵝、烏龜、鱷魚、大熊等,相信又會變成打卡熱點!是時候認識這個得意爆的藝術展!

8 個關於 Cracking Art 的注目點:

 


1)計劃來自意大利,1993 年已經帶起一大堆動物快閃不同城市出展的風潮。

 

2)動物種類有 14 種,包括象、蝸牛、野鵝、狗、貓、熊、兔、狐獴、青蛙、狼、燕子、企鵝、鱷魚及烏龜。

 


3)每種動物每次都可能以不同尺寸、不同顏色出現,以標誌性的象為例,共有 10 色,最細隻長 56 厘米,2.1 KG,最大隻 3 米長,重 130 KG!


4)動物是以再生塑膠倒模製作,完展後可以磨碎再造新的作品。Cracking Art 的意思就是從石油提煉出塑原料的過程。


5)全球大城市展出超過 450 次。


6)為了令公眾可以與展品互動,所以出現很多跟兔子攬頭攬頸、大班朋友騎蝸牛、跟企鵝一齊排隊的打卡相,非常 friendly。

 


7)部分作品可供發售,亦為不同慈善團體募捐集資。

8)如果想影到靚相,最好上 IG 搜尋 #crackingart ,睇睇其他人如何影到萌爆合照!

圖片來源:Cracking Art 官網

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓